اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

میدان میوه‌ و تره‌بار خلخال احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت:‌ به زودی عملیات احداث میدان میوه و تره‌بار در شهرستان خلخال آغاز می‌شود.

میدان میوه‌ و تره‌بار خلخال احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی و جمع‌آوری دست‌فروش‌ها و میوه فروشی‌های سیار در خلخال اظهار داشت: با توجه به سد معبر خیابان 22 بهمن و ترافیک در بدنه اصلی شهر خلخال با هماهنگی‌های انجام شده قرار است واحد‌های تجاری میوه و تره‌بار از این نقطه پر ترافیک به مکان جدید نقل مکان کند.
وی بیان داشت: ‌شورای شهر و شهرداری خلخال طرح‌های مصوب در احداث میدان جدید میوه و تره‌بار را ارائه کردند و قرار است این میدان در جنب انبار اداره تعاون روستایی خلخال احداث شده و واحدهای فروش میوه و تره‌بار به آن مکان انتقال یابد.
این مسئول از تخصیص 500 میلیون ریال از محل اعتبارات فرمانداری برای احداث، بازسازی، غرفه‌آرایی و ایجاد زیرساخت‌های لازم میدان میوه و تره‌بار جدید شهر خلخال خبر داد.
عبداللهی تصریح کرد: ‌با این انتقال پیش‌بینی می‌شود از بار ترافیکی محدوده شهر کاسته شده و مردم با سهولت بیشتر خرید خود را از میدان جدید میوه و تره‌بار انجام دهند.
وی برخورد جدی با دست‌فروش‌ها و سد معبر و مشاغل مزاحم را یادآور شد و افزود: ما انتظار داریم مسئولان امر با مزاحمان و سرپیچی‌کنندگان از قانون طبق مقررات شهرداری برخورد کنند چرا که وجود آنها مشکلات و برخی نارسایی‌ها را سبب شده است.
فرماندار خلخال همچنین از مکان‌یابی جدید برای احداث بازار روز خلخال خبر داد و تصریح کرد: تا دو ماه آینده شهرداری خلخال این بازار روز را افتتاح می‌‌کند.
وی مشکل سد معبر وانت‌بارها، دست‌فروش‌ها و دوره‌گرد‌ها را نیز یادآور شد و گفت: ‌قرار است ساماندهی این عوامل در ضلع غربی حسینیه شهدای گمنام خلخال انجام شود.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: وجود دست‌فروش‌ها و فروشندگان دوره‌گرد و وانت‌بارهای عرضه‌کننده میوه و تره‌بار در کنار سلب آسایش مردم سبب شده است تا در سطح شهر نابسامانی‌ها و نارضایتی‌های مردم افزون‌تر شده و بر همین اساس شهرداری موظف است طبق مقررات و قوانین با افراد خاطی نیز برخورد کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با هدف حمایت از تشکیل میدان میوه و تره‌بار شهرداری، شورای شهر، دارایی و امور صنفی ملزم شدند در خصوص عوارض انتقال بازار میوه و تره‌بار از خیابان 22 بهمن به جنب انبار تعاون روستایی نهایت مساعدت و همکاری را داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول