اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند:

بازار میوه پرستار در بیرجند فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای نظافت کوچه‌ها و معابر اطراف مکان‌های آموزشی در هفته جاری گفت: برای رفاه حال دانشجویان بازار میوه پرستار نیز در بیرجند فعال می‌شود.

بازار میوه پرستار در بیرجند فعال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی مظفری‌نیا شنبه‌شب در نشست واحدهای خدمات شهری مناطق مختلف شهرداری بیرجند اظهار داشت: نظافت عمومی کوچه‌ها و معابر اطراف مدارس و مکان‌های آموزشی در هفته جاری در اولویت کاری مناطق قرار دارد و همچنین رنگ‌آمیزی جداول، بلوارها و میادینی که وضعیت ظاهری آن نامطلوب است توسط مناطق انجام می‌شود.
وی با تاکید بر آمادگی لازم برای خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده توسط سازمان رفاهی و تفریحی با هماهنگی و همکاری مناطق با اولویت ورودی مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد: روابط عمومی نیز نسبت به تبلیغات اول مهر با توجه به بازگشایی مدارس با همکاری سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدام می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند فعال کردن بازار میوه پرستار برای استفاده دانشجویان توسط سازمان میادین میوه و تره بار را از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری عنوان کرد و ادامه داد: در آستانه سال جدید تحصیلی مناطق و نواحی چهارگانه برای خدمات‌رسانی به شهروندان و دانشجویان در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی هستند.
مظفری‌نیا افزود: به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر و برای پیشگیری از هر حادثه‌ای، با توجه به بازگشایی مدارس، تمامی ایستگاه‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی در حال آماده‌ باش کامل هستند و همچنین این سازمان اقدام به برگزاری اردوهای آموزشی اطفاء حریق در مدارس می‌کند.
وی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی شهرداری گوشه‌ای از مشکلات شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید مرتفع شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: تلفن 137 و سامانه پیام کوتاه شهرداری آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول