اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی خلخال:

قیمت میوه در خلخال 1.5 برابر اردبیل است

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی خلخال گفت: قیمت میوه در شهرستان خلخال به دلیل نبود نظارت کافی 1.5 برابر مرکز استان است.

قیمت میوه در خلخال 1.5 برابر اردبیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بقیة‌الله بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال اظهار داشت: به رغم افزایش تعداد بازرسی‌ها و شدت عمل در کنترل نرخ میوه از سوی بازرسان این اداره وجود واسطه‌ها و نرخ کرایه خودروهای سبک حمل میوه از مرکز استان به خلخال و نیز نبود بنگاه‌های عمده فروشی میوه و تره بار در خلخال سبب افزایش قیمت در این شهرستان شده که با راه‌اندازی میادین تره بار و بازار روز این مشکل مرتفع می‌شود.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه اظهار داشت: با راه‌اندازی میدان تره‌بار و بازار میوه در سطح شهرستان خلخال مشکل گرانی میوه در این شهرستان حل می‌شود. 
ذبیح‌الله عبداللهی علت افزایش نرخ میوه در میوه فروشی های شهر خلخال را نبود میدان تره بار و بازار روز و نیز تعدد واسطه‌های موجود مابین تولیدکنندگان میوه و مصرف‌کننده دانست.
وی با اشاره به شناسایی محل احداث میدان تره بار و بار فروشی و نیز مشخص شدن دو محل در مرکز شهر خلخال برای راه‌اندازی بازار روز میوه، خواستار تسریع در عملیات اجرایی احداث این میادین از سوی شهرداری و مجمع امور صنفی خلخال شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه روح‌الله عزیزی شهردار خلخال نیز برای هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد بازارهای روز میوه در مناطق مختلف شهر اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول