اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه‌های تبریز:

علی‌اف از موج بیداری اسلامی عبرت بگیرد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه‌های تبریز گفت:‌ الهام علی‌اف از موج بیداری اسلامی عبرت بگیرد در غیر این صورت هسته‌های مقاومت مردم آذربایجان او را در هم خواهد پیچید.

علی‌اف از موج بیداری اسلامی عبرت بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام مجتبی نظری ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز صدها تن از دانش‌آموزان و فرهنگیان تبریز در مقابل سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز بر ضرورت توجه و بیدارباش دولت باکو در برابر حرکت‌های ضددینی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه جمهوری آذربایجان با مشکلات داخلی فراوان دست به گریبان است، گفت: این کشور اگر عرضه دارد مشکلات داخلی خود از جمله موضوع آوارگان قره‌باغ را حل کند.
نظری ادامه داد: دفاع از دین اسلام و مذهب شیعی باید با توجه به هویت دینی و شیعی در کشور جمهوری آذربایجان مورد توجه دولتمردان این کشور باشد.
استاد حوزه و دانشگاه‌های تبریز گفت:‌ الهام علی‌اف از موج بیداری اسلامی عبرت بگیرد در غیر این صورت هسته‌های مقاومت مردم آذربایجان او را در هم خواهد پیچید.
نظری ادامه داد: 130هزار طومار علیه اقدامات ضددینی دولت آذربایجان خود هشداری برای رئیس جمهور این کشور است و تجمع هزاران نفری مردم در این کشور باید زنگ هشداری برای مسئولان این کشور باشد که دست از مخالفت با مبانی دینی بردارد.
وی تاکید کرد: ‌ممنوعیت حجاب در جمهوری آذربایجان خواست رژیم اشغالگر قدس است و باید از رئیس جمهور آذربایجان سوال کرد که وی آیا نوکر حلقه به‌گوش این رژیم است.
 استادحوزه و دانشگاه‌های تبریز گفت: موج ممنوعیت حجاب در برخی کشورهای اروپایی چرخید اما نتوانست موفقیتی حاصل کند و در یک کشور شیعی این موضوع ننگ‌آور است.
وی خاطرنشان کرد:‌ قرآن کتابی جهانی است و در اندیشه‌های امام نیز بر صدور انقلاب تاکید شده و مردم مسلمان ایران دفاع از قرآن را وظیفه خود می‌دانند.
نظری، با انتقاد از برخی شبهه‌افکنی‌ها در داخل بیان کرد: نباید موضوع آذربایجان را جدا از خود بدانیم بلکه در هر نقطه از این کره خاکی که به اسلام و قرآن توهین شود همه مسلمین مسئول هستند.
وی تاکید کرد: هسته‌های مقاومت امروز به صورت زیرزمینی در جمهوری آذربایجان فعال هستند و علی‌اف اگر از مسیر نادرست خود برنگردد باید منتظر طوفان خشم مردم مسلمان این کشور باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول