اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم فرمانده سپاه کربلای مازندران؛

فرمانده سپاه محمودآباد معارفه شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه کربلای مازندران، قاسم حسین‌پور به فرماندهی سپاه محمودآباد منصوب و از زحمات سید باقر طاهری تقدیر شد.

فرمانده سپاه محمودآباد معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، شامگاه پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین طی حکمی قاسم حسین‌پور به فرماندهی سپاه شهرستان محمودآباد منصوب شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم اظهار داشت: باید توکل بر خدا و تقویت معنویت در سپاه مورد نظر قرار گیرد و به واقع آنچه که انقلاب و ملت ما را در تاریخ جاودانه کرد توجه به همین دو اصل بود.
سید محمدتقی شاهچراغی تصریح کرد: تلاش سپاه بر این است تا امور فرهنگی را سرلوحه خود قرار دهد و به همین منظور اجرای طرح صالحین امروز از رویکردها و مأموریت‌های اصلی سپاه در شرایط مواجهه با جنگ نرم استکبار است و باید تلاش شود تا انتظارات و تدابیر رهبری انقلاب به نحو احسن اجرایی شود.
شاهچراغی با بیان اینکه افتخار ما فرمانبری از ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه کربلا مازندران این است که به طور جدی در اجرای شجره طیبه صالحین که مورد نظر معظم له نیز است، اهتمام بخشد و اگر طرح صالحین درست اتفاق افتد نقش تعیین‌کننده و عظیمی در تربیت جوانان دارد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: دشمن در تلاش است تا بنیان‌های دینی ما را سست کند و طرح صالحین کمک بزرگی در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است.
فرمانده سابق سپاه محمودآباد با تشکر از همه مسئولانی که در راه ماموریت ذاتی سپاه در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کردند، گفت: در طی این سال‌ها که مسئولیت سنگین فرماندهی سپاه محمودآباد را بر عهده داشتم و از افتخاراتم است تعامل و همگرایی مدیران دستگاه‌ها کمک شایانی به موفقیت‌های سپاه شهرستان و در مجموع مسائل فرهنگی محمودآباد کرده است.
سید باقر طاهری از همه مسئولان خواست فرمانده جدید سپاه محمودآباد را تنها نگذارند و هم‌پای او مسائل فرهنگی شهرستان را نهادینه کنند.
فرمانده جدید سپاه محمودآباد با تقدیر از زحمات بی‌شائبه طاهری گفت: تلاش در تحقق اهداف نظام و منویات فرماندهی کل قوا را سرلوحه خود قرار خواهم داد و در این راه دست یاری به سوی تک تک مدیران دستگاه‌های اجرایی دراز می‌کنم.
قاسم حسین‌پور اذعان داشت: در اجرای مأموریت فرهنگی طرح صالحین تمام توان خود را به کار خواهیم بست و آن را از ضروریات کارهای خود می‌دانیم.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم طی حکمی از سوی شاهچراغی قاسم حسین پور به فرماندهی سپاه محمودآباد معارفه شد و با اهدا لوح از زحمات فرماندهی سابق که به دلیل اتمام خدمت و بازنشستگی از این سمت کنار رفت، تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول