اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاهچراغی خبر داد:

به کارگیری بسیج برای پاسخ به عملیات روانی دشمن

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران از بکارگیری نیروهای بسیجی و اهل فن برای پاسخگویی به عملیات روانی دشمن در فضاهای مجازی خبر داد.

به کارگیری بسیج برای پاسخ به عملیات روانی دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمد شاهچراغی شامگاه سه‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید و افتتاح زمین چمن مصنوعی سپاه ناحیه بهشهر در جمع مسئولان و پرسنل سپاه این شهرستان گفت: سپاه پاسداران کارهای فرهنگی و دینی مهم و زیربنایی را در کشور در دست اجرا دارد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف باید ایمان قوی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: منشأ همه جرایم و تخلفات نداشتن ایمان است و نبود ایمان ریشه در نبود راه و مسیر واقعی است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: ما راه خود را یافته‌ایم و راه ما راه سیدالشهداء است و بر این باوریم که بهترین مردم کسانی هستند که خیر آنها بیشتر به مردم برسد.
این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های سپاه در بخش فضاهای مجازی افزایش یافته است، ابراز داشت: برای پاسخگویی به عملیات روانی دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی کار را با جوانان مومن بسیجی و اهل فن انجام می‌دهیم.
شاهچراغی به برنامه‌های سپاه کربلای مازندران در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: 17 عنوان کتاب با مضامین جبهه و ارزش‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس چاپ و منتشر شد و در حال جمع‌آوری آثار، تصاویر، فیلم‌ها و آنچه را که رزمندگان و شهدای دفاع مقدس از خود به جای گذاشته‌اند هستیم.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی برنامه‌های محله‌ای و شهرستانی شهدا با تلاش مردم صورت می گیرد، اظهار امیدواری کرد: یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران در سال 92 برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران درباره خدمات حوزه ورزش سپاه متذکر شد: برای سال جاری 11 سالن ورزشی که هر کدام حدود یک هزار متر مربع است در حال انجام یا آماده افتتاح داریم و همچنین سپاه مازندران افتخار تاسیس 70 سالن تخصصی کشتی و ورزش‌های رزمی را در حوزه‌های مقاومت خود دارد.
این مسئول اذعان داشت: در حال ساخت بودن استخر سرپوشیده سوادکوه و بستن قرارداد هفت زمین چمن مصنوعی استان از دیگر خدمات سپاه کربلای مازندران است.
به گزارش فارس، با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و مسئولان شهری علاوه بر کلنگ‌زنی ساختمان جدید سپاه، زمین چمن مصنوعی این ناحیه نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول