اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارتباطات:

انتخابات نباید در شتاب کارهای اجرایی خللی ایجاد کند

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انتخابات مجلس نهم نباید در کارهای اجرایی که هم‌اکنون شتاب گرفته است، تاثیر بگذارد.

انتخابات نباید در شتاب کارهای اجرایی خللی ایجاد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، رضا تقی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه با تلاش‌های مستمر مسئولان و برنامه‌ریزی دولت در سال‌های اخیر، کارهای اجرایی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است، اظهار کرد: دولت در برنامه پنجم گام‌های بلندی را برای توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف برداشته است.
وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک اتفاق مهم است اما نباید این انتخابات جلوی انجام کارهای اجرایی که هم‌اکنون شتاب گرفته را بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به اشتغال پایدار را در رأس اهداف دولت در سفر دور چهارم هیئت دولت دانست و گفت: در این سفر مصوبات سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت مرور و بررسی می‌شود.
فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از مصوبات سفرهای قبلی رئیس جمهور به شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد  در دور اول، دوم و سوم سفر رئیس جمهور به ترتیب تعداد 65، 58 و 14 مصوبه با 104، 86 و 231 پروژه و با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد تومان داشته که به ترتیب در سفر اول و دوم 100 درصد و سفر سوم 35 درصد پیشرفت داشته است.
مصطفی آزادبخت سفرهای دولت را کاری مضاعف در توسعه شهرستان خواند و عنوان کرد: در دولت نهم و دهم در زمینه‌های گازرسانی، بهسازی و آسفالت کارهای خوبی در سطح روستاها انجام شده که قابل مقایسه با دیگر دولت‌ها نیست.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه 60 درصد درآمد مردم این شهرستان از کشاورزی و دامپروی است، گفت: افت آب‌های زیر زمینی یکی از مشکلات کشاورزان است که متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای حفرچاه کوتاهی می‌کنند.
اکبر رنجبرزاده توسعه ذوب آهن را یکی از ضروریات شهرستان دانست و افزود: برای توسعه این پروژه یعنی تبدیل چدن به بیلت این مجموعه باید جزو طرح‌های آمایش وزارت صنایع، معادن و تجارت قرار بگیرد.
وی وجود صنایع تبدیلی را از دیگر خواسته‌های شهرستان خواند و تصریح کرد: 200 هزار تن گوجه فرنگی در سطح شهرستان تولید می‌شود که اجباراً به استان کرمانشاه منقل می‌شود و با احداث یک کارخانه رب گوجه فرنگی این مشکل برطرف می‌شود. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول