اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

پل امام رضا(ع) بابلسر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان، پل سوم بابلسر با نام مبارک امام رضا(ع) افتتاح و بهره‌برداری شد.

پل امام رضا(ع) بابلسر بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رئیس شورای شهر بابلسر شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح پل سوم بابلسر اظهار داشت: پل سوم  بابلسر به دلیل مشکلات میراث فرهنگی به صورت ساده ساخته شده و برای احداث آن بیش از 2 میلیارد و900 میلیون تومان هزینه شده است.
مسلم حسین‌زاده افزود: اعتبار این پروژه توسط رایزنی مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس، شرکت ماشین سازی اراک و شرکت کاریر تامین شده است.
وی بیان داشت: قرار بود این پل اول تیرماه به بهره‌برداری رسد، اما به دلیل مشکلات تعریض قسمت شرقی و غربی افتتاح این پل به تاخیر افتاده که با پیگیری و تلاش نجف‌نژاد و آموزش و پرورش بابلسر این مشکل رفع و این پروژه بهره‌برداری شد.
حسین‌نژاد از احداث پل چهارم بابلسر روبروی پارک شورا خبر داد و افزود: پل چهارم با 420 متر طول و120 متر عرض روبه‌روی پارک شورا احداث می‌شود که  در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشخص و کار حفاری پل آغاز شده است.
رئیس شورای شهر بابلسر تصریح کرد: برای احداث پل چهارم که با همکاری وزارت راه، استانداری مازندران، نماینده مردم بابلسر در مجلس و شهرداری و شورای شهر بابلسر احداث می‌شود بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: برای کاهش ترافیک در غرب بابلسر پل دیگری روبه‌روی بانک ملی کنار رودخانه به صورت کابلی احداث شده که برای احداث آن 1.5 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی و به عنوان پل عابر پیاده از آن استفاده می‌شود.
رئیس شورای شهر بابلسر در پایان اذعان داشت: همچنین با حمایت نماینده مردم بابلسر درمجلس مکانی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده که به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول