اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد:

نهایی شدن طراحی‌های پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از نهایی شدن طراحی‌های پروژه بزرگ سبزه میدان در مرکز شهر زنجان خبر داد.

نهایی شدن طراحی‌های پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، ناصر موسوی اظهار داشت: با توجه به توافق‌های صورت گرفته تملک مدارس طرح سبزه میدان انجام شده و تخریب انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام بحث بستر طرح سبزه میدان بدنه طرح شروع می‌شود، ادامه داد: بدنه طرح طوری طراحی شده است که امکان ورود همزمان پنج سرمایه‌گذار وجود دارد.
شهردار زنجان با بیان اینکه در گذشته طرح بزرگ سبزه میدان فاقد بدنه تجاری بود و به همین خاطر توجیه اقتصادی نداشت، یادآور شد: امروز پنج بلوک زیبای تجاری طراحی شده که می‌تواند همزمان پذیرای پنج سرمایه‌گذار باشد.
وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در حال ارزیابی اقتصادی طرح هستیم تا بتوانیم کار را سریع‌تر جلو ببریم.
موسوی در ادامه با اشاره به اینکه عمر آسفالت در استان زنجان به دلیل واقع شدن در منطقه سردسیر پایین می‌آید، تصریح کرد: ما همواره به دنبال اصلاح مصالح ساخت آسفالت هستیم.
وی با بیان اینکه امروز بحث کمیت مطرح است چرا که با بالا رفتن قیمت مصالح و قیر توان شهرداری در تولید آسفالت پایین آمده است، افزود: شهرداری امروز قیر را هر تن 600 هزار تومان خریداری می‌کند در حالی که قیمت آن قبلا حدود 80 هزار تومان برای شهرداری تمام می‌شد.
شهردار زنجان در ادامه به منطقه سایان اشاره کرد و گفت: در منطقه سایان متاسفانه در گذشته با سودجویی افراد خاص تقسیم و تفکیک غیرقانونی اراضی اطراف منطقه مسکونی انجام شده که باعث مهاجرت شهروندان استان به منطقه شده است.
وی گفت: همه ساله در بودجه مبالغی برای عمران و معابر و بهبود امور آن پیش بینی می‌شود.
موسوی با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون با انجام اقدامات مختلف و برخوردهای قانونی مانع از توسعه غیرمجاز منطقه سایان شده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در برنامه‌های کاری داریم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول