اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان ورامین صورت گرفت؛

کشف 60 فقره سرقت اضطراب‌آور در شهرک‌های اقماری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران یگان‌های انتظامی و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دستگیری 38 سارق، 60 فقره سرقت در شهرستان ورامین و بخش‌های تابعه را کشف کردند.

کشف 60 فقره سرقت اضطراب‌آور در شهرک‌های اقماری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی ویژه شرق استان تهران، سیروس فتحی از کشف 60 فقره سرقت در شهرک‌های اقماری ورامین خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مأموران کلانتری بخش قرچک ورامین تلاش‌های گسترده‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: با توجه به شیوه سرقت که در آن سارق با پرسه زدن در کوچه و خیابان های خلوت از باز بودن درب منازل و مجتمع های مسکونی استفاده و اقدام به سرقت اثاثیه داخل حیاط، پارکینگ و راه پله‌ها می‌کرد، مأموران در محل سرقت‌ها به تحقیقات گسترده ای دست زده و به افراد سابقه‌دار و ولگرد مظنون شدند.
این مقام آگاه گفت: سرانجام پس از انجام یکسری تحقیقات گسترده و تعقیب و مراقبت، فردی سابقه‌دار به نام «سجاد- خ» را شناسایی کردند، مأموران با بررسی سوابق وی به راز این سرقت ها پی برده و با فعال کردن منابع محلی مسیر تردد و مخفیگاهش را شناسایی می‌کنند.
فتحی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شرق استان تهران منتقل کردند.
وی در ادامه با اشاره به اعتراف 10 فقره سرقت منزل و مغازه توسط سارق، از دستگیری 37 سارق دیگر و کشف 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و برملا شدن بیش از 50 فقره سرقت در شهرستان ورامین و بخش قرچک خبر داد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اعلام اینکه متهمان از طریق دادسرا روانه زندان شدند، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در خصوص عملکرد کارکنان انتظامی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول