اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به پیچیده شدن جرائم؛

پلیس درصدد مقابله با مجرمان در سطح خودشان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آذربایجان شرقی گفت: نیروی انتظامی با توجه به پیچیده شدن جرائم و طراحی جرائم سطح بالا، در صدد مقابله با مجرمان در سطح خودشان است و با ارتقای سطح علمی توان مبارزه خود را بالا برده است.

پلیس درصدد مقابله با مجرمان در سطح خودشان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا در جمع نیروهای انتظامی استان مشارکت مردمی را لازمه امنیت پایدار دانست و اظهار داشت: در هفته ناجا به دنبال تبیین سهم هر شهروند در مقوله امنیت هستیم.
وی افزود: تک تک اعضای هر جامعه در امنیت آن نقش دارند و همکاری و تعامل بین مردم و مسئولان نیز شرط لازم برای تحقق و پیدایش جامعه امن است.
خرم‌نیا تاکید کرد: نیروی انتظامی با برگزاری برنامه‌های مختلف در طول هفته ناجا، سعی می‌کند در خصوص نحوه مشارکت مردم در تحقق امنیت آموزش‌های لازم را ارائه دهد.
وی گفت: در پنج سال اخیر به علت مشارکت و همکاری اساسی مردم در جاده‌های کشور شاهد کاهش تصادفات هستیم و این نمونه بارز مشارکت و همکاری مردم است.
این مقام انتظامی به تشریح ابعاد مختلف مشارکت مردمی پرداخت و گفت: در حوزه ترافیک شاهد مشارکت و تعامل خوب عمومی هستیم و نیروی انتظامی موفقیت‌های خوبی در این حوزه کسب کرده است.
وی اشاره کرد: جنگ تحمیلی مصداق بزرگ مشارکت و عزم عمومی برای تحقق اهداف بزرگ است که ملت با حمایت‌ها و مشارکت‌های خود نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.
خرم‌نیا تاکید کرد: در حوزه جرائم نیز اگر مشارکت کامل برقرار باشد فضا برای مجرمین ناامن خواهد شد و دیگر هیچ کس جرات ارتکاب جرم را به خود نخواهد داد.
 
*نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارد
وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی با توجه به پیچیده شدن جرائم و طراحی جرائم سطح بالا، در صدد مقابله با مجرمان در سطح خودشان است و با ارتقای سطح علمی توان مبارزه خود را بالا برده است.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی در دنیای پیچیده امروزی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارد و به کمک‌ها و مساعدت‌ها و دعای خیر مردم شهیدپرور نیاز دارد. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول