اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم:

مقابل ذوب‌آهن کاملا آماده بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم از آمادگی کامل خود و سایر بازیکنان صبای قم برای مصاف با ذوب‌آهن و ارائه بهترین بازی صبا در این مسابقه خبر داد.‌

مقابل ذوب‌آهن کاملا آماده بازی می‌کنیم
محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: به خوبی می‌دانیم که بازی هفته دهم لیگ برتر با تیم مدعی ذوب آهن سخت و دشوار است اما هیچکس نمی‌تواند منکر توانایی‌های تیم صبای قم در این مسابقه و اقتدار صبا در بازی‌های خانگی باشد.  
وی ادامه داد: قطعا هیچ تیمی در این مسابقه حساس از قبل پیروز نیست اما با شناختی که کادر فنی از نفرات تیم و شرایط آنها دارد و آمادگی خوبی که در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی کسب کرده‌ایم، اطمینان دارم در بازی هفته دهم یکی از بهترین بازی‌های صبای قم به نمایش درمی‌آید.  
مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ذوب آهن تیمی قدرتمند با ترکیبی از بازیکنان سرشناس است، بنابراین نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت اما تیم صبای قم نیز در خانه تاکنون به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نداده است و در طول چند بازی اخیر لیگ برتر در خانه با حمایت تماشاگران بسیار خوب بازی کرده‌ایم.
وی با اشاره به وضعیت تیم صبا در آستانه این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم صبای قم در شرایط بسیار خوبی دارند و با تمرینات خوب و منظمی که پشت سر گذاشته‌ایم، برای بازی با تیم تیم فوتبال ذوب آهن کاملا آماده هستیم.
بیات افزود: بزرگ‌ترین امید ما به حمایت تماشاگران خودی در ورزشگاه یادگار امام قم است و علاوه بر اینکه صبای قم در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد، بین بازیکنان تیم رفاقت صمیمانه‌ای وجود دارد که ارزش خود را در بازی با ذوب آهن به خوبی نشان می‌دهد.  
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت زیاد بازی با ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بازی‌های صبای قم با ذوب آهن در چند فصل اخیر لیگ برتر همواره از حساسیت‌های خاص و البته در بیشتر مواقع جذابیت‌های زیاد برخوردار بوده است و امیدوارم این دیدار نیز اینگونه و با پیروزی صبای قم همراه باشد.  
مدافع تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: مسابقه هفته دهم لیگ برتر بین صبای قم با ذوب آهن، برای تیم ما همانند بازی‌های دیگر دارای یک ارزش است و ما بیش از آنکه به تیم ذوب آهن فکر کنیم به موفقیت در این دیدار و تثبیت موقعیت صبا در جدول رده‌بندی فکر می‌کنیم.
وی تاکید کرد: بازی سخت و دشوار است ولی قطعا بازیکنان صبای قم با حفظ آرامش و تمرکز ضمن ارائه توانایی‌های فنی و انفرادی خود، با حمایت هواداران خونگرم قمی حاضر در ورزشگاه یادگار امام، خود را برای کسب موفقیت در این بازی مصمم نشان دهند.  
بیات تصریح کرد: حمایت هواداران خونگرم تیم صبای قم در این مسابقه نقش بسزایی در اعتماد به نفس بازیکنان تیم دارد، بنابراین از همه آنها می‌خواهیم در این دیدار فقط و فقط از تیم صبا حمایت کرده و موجب دلگرمی بازیکنان شوند.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 17 روز پنجشنبه بیست و یکم مهر ماه به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول