اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قوچان در مجلس:

سازمانی برای ایجاد اشتغال قشر آسیب‌پذیر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: در دولت سازمانی با هدف ایجاد اشتغال برای نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه وجود ندارد.

سازمانی برای ایجاد اشتغال قشر آسیب‌پذیر وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی، نصرالله کمالیان اظهار داشت: دولت بر مبنای برنامه، فعالیت‌های خود را به پیش می‌برد و بر اساس یکی از همین برنامه‌های مربوط به اشتغال، متعهد شده تا پایان امسال 2 میلیون و 500 شغل جدید را ایجاد کند، در حالی که مشخص نیست چه تعداد از این مشاغل به خانواده‌های محروم و نیازمند تعلق دارد یا اصلا دولت سهمی را نیز برای این افراد در نظر گرفته است یا خیر.
وی افزود: این در حالی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعطای وام و در اختیار قرار دادن تسهیلات، بحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال را برای مددجویان و نیازمندان دنبال می‌کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به ایجاد تسهیلات توانمندسازی خانواده‌های نیازمند بیان داشت: کمک‌های معیشتی تنها اولویت کمیته امداد نیست و نباید باشد، بلکه تلاش این نهاد در سال‌های گذشته بر این امر استوار بوده که به خانواده‌هایی که مستعد کار هستند اما به لحاظ مالی در مضیقه به سر می‌برند، یاری رساند.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد با فعالیت‌های خود نه تنها برای خانواده‌های نیازمند منشأ خیر بوده بلکه برای دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز منشأ نوع‌گرایی و توسعه فرهنگ همکاری و همیاری به دیگران است.
کمالیان افزود: یکی از افتخاراتی که کمیته امداد در چند سال گذشته به دست آورده، کاهش مجموعه‌های این نهاد است که این امر نشان از استقلال مالی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند، و در نتیجه به‌کارگیری طرح‌های توانمندسازی خانواده‌ها دارد.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول