اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

کمک به نیازمندان موجب رشد انسان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: کمک به نیازمندان موجب رشد فرهنگی و معنوی انسان میشود.

کمک به نیازمندان موجب رشد انسان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام‌ محمد حسینی شاهرودی در بازدید از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سنندج و در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یاری‌رسانی و کمک به هم‌نوع جزو بهترین کارهای خیر به شمار می‌‌آید.
وی تصریح کرد: افراد ثروتمند و غنی همواره باید به فکر نیازمندان و مستمندان جامعه خود باشند چرا که این مهم از تاکیدات مهم دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه دادن صدقه و کمک به مستمندان سبب پاکی انسان خواهد شد، افزود: در راه کمک به نیازمندان باید از خود گذشتگی صورت گیرد و باید روحیه ایثار و از خود گذشتگی در ما زنده شود و در راه خیر هیچ چشم داشتی بجز از خداوند متعال از کسی نباید داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با تاکید به توجه به افراد فقیر و مستمند در جامعه،گفت: کمک به نیازمندان موجب ارتقای عاطفه انسانی شده و این نیز رشد فرهنگی و معنوی ما مسلمانان را در پی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام شاهرودی اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور و مشارکت مردم نیکوکار می‌تواند فرهنگ انفاق و نوعدوستی را بیشتر در جامعه گسترش دهد.
وی  عنوان کرد: مردم مسلمان ایران به ویژه استان کردستان جنبه عاطفی برجسته‌ای داشته و همواره شاهد خدمت‌رسانی و کمک آنها به مستمندان در همه شرایط بوده‌ایم.
وی برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بستر مناسبی برای شرکت عموم مردم در کار خیر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های مردم مومن و نوع دوست مناطق مختلف استان شاهد حل و فصل مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم استان باشیم.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز با اشاره به استقرار 2 هزار و 100 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، افزود: 2 هزار پایگاه در سطح مدارس استان و 80 پایگاه ثابت و 20 پایگاه سیار در جشن عاطفه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.
هیوا رحیمی اعلام کرد: سال گذشته 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که نسبت به سال 88، 37 درصد رشد داشت.
وی گفت: انتظار داریم امسال نسبت به سال 89 شاهد رشد صددرصدی  کمک به نیازمندان در سطح استان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول