اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیران مسکن‌ساز خبر داد:

ساخت 25 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیران مسکن‌ساز گفت: تاکنون در کل کشور بیش از 25 هزار واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان توسط خیران ساخته شده که سهم استان آذربایجان شرقی 840 واحد است.

ساخت 25 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کیومرث سلکی ظهر امروز در در نخستین نشست مجمع عمومی هئیت امنای انجمن خیران مسکن ساز آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت جذب خیران و مشارکت آنها در ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان فاقد مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد مسکن به فرموده امام راحل برای ساخت مسکن برای محرومان بود، اظهار داشت: هدف امام از تشکیل بنیاد مسکن ایجاد یک ارتباط بین خیران و محرومان برای ساخت مسکن بود.
سلکی افزود: انجمن خیران مسکن‌ساز برای تداوم این امر و تمرکز بیشتر بر کار ساخت مسکن برای محرومان با مشارکت خیران در سراسر کشور تشکیل شد و الحمدالله در طی دو سال از تشکیل انجمن در سراسر کشور شاهد اقدامات خوب و موثر در راستای محرومیت‌زدایی و خانه‌دار شدن نیازمندان هستیم.
وی تصریح کرد: تاکنون در کل کشور بیش از 25 هزار واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان توسط خیران ساخته شده است که سهم استان آذربایجان شرقی 840 واحد است.
وی با تاکید بر اینکه استان آذربایجان شرقی در کارهای خیر و ساخت مدرسه و مسکن پیشتاز است، گفت: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی، ظرفیت لازم برای ساخت مسکن محرومان توسط خیران را دارد و اگر حمایت لازم از سوی مسئولان ادارات صورت پذیرد، بدون شک میزان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های انجمن استان در ساخت مسکن برای محرومان چندین برابر خواهد شد.
حسینعلی روحانی بازرس انجمن خیران مسکن‌ساز کشور نیز با تاکید بر اینکه، باید محوریت کار انجمن بر پایه خیران باشد، گفت: تلاش کنید تا با تقویت انجمن در راستای جذب خیران اقدام کنند تا بتوانید در تحقق هدف انجمن که همانا نقش پررنگ خیران در ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومان است، موفق‌تر باشید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول