اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نهایی صورت می‌گیرد؛

رقابت 25 اثر در جشنواره تئاتر مهر کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از انتخاب 25 اثر در مرحله بازبینی این جشنواره خبر داد.

رقابت 25 اثر در جشنواره تئاتر مهر کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد شفافی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال 196 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: از میان 51 اثر راه یافته به مرحله بازبینی 25 اثر به مرحله نهایی این جشنواره  راه یافت.
وی افزود: بر اساس رأی شورای نظارت بر نمایش شهرستان کاشان و هیئت بازبینی این جشنواره از میان این آثار 12 اثر نمایشی به منظور شرکت در بخش مسابقه و جنبی در اجرای صحنه‌ای، شش اثر در بخش خیابانی و هفت نمایش برای بخش نمایشنامه‌خوانی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان انتخاب شد.
وی نمایش‌های ما چهار نفر بودیم از اردبیل، صدای سکوت از اصفهان، خاطره مجلس سوخته یک زن از فلاورجان، سایه از تهران، پریدن ماهی آزاد با پای کبوتر و بال غزال از رشت، دختر انار از ملک‌شهر اصفهان، نذر و نظر از خرمشهر، کسوف از کاشان، وضعیت آخر از کاشان، چهار قدم از قزوین، سعادت لرزان مردمان تیره‌روز از کاشان و همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری از کاشان به عنوان آثار نمایشی منتخب بخش مسابقه و جنبی در اجرای صحنه‌ای هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی کرد.
دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تصریح کرد: در فاصله هشت روز اجرای این جشنواره نمایش طناب رهایی از اهواز و نمایش‌های راننده، پرستوی رضوی، نادری، رضائی و گلین استاد جعفر از کاشان در بخش خیابانی اجرا می‌شود.
به گفته وی در دوره هفتم جشنواره به منظور مرور بر آثار فاخر نمایشی و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، نمایش‌های پیر جنگی، امیرکبیر، با گل سرخ، هفت پیکر، اسب سفید، حسین آقا و نمایش تو را من چشم در راهم با نقش‌آفرینی جمعی از هنرمندان پیشکسوت کاشانی مورد خوانش قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در دو بخش ملی(اجرای صحنه‌ای) و بین‌الملل(نمایشنامه‌نویسی) در ژانرهای دینی، دفاع مقدس، طنز اجتماعی و فرهنگ شهروندی 21 تا 28 مهرماه سال جاری در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول