اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام دامپزشکی استان قم خبر داد:

راه‌اندازی سایت انجمن دانشجویان دامپزشکی قمی سراسر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس نظام دامپزشکی استان قم گفت: سایت انجمن صنفی دانشجویان دامپزشکی قمی سراسر کشور به منظور آشنایی هرچه بیشتر این دانشجویان با حرفه دامپزشکی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سایت انجمن دانشجویان دامپزشکی قمی سراسر کشور
مسعود عربشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه استان قم از لحاظ رسیدگی به امور دامپزشکی یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: استان قم از نظر علمی دارای یک گروه توانا و به روز است که پرورش‌دهندگان دام و طیور برای آشنایی بیشتر حرفه دامپزشکی را بی‌نیاز کرده است.
وی از راه‌اندازی سایت انجمن صنفی دانشجویان دامپزشکی قمی سراسر کشور خبر داد و افزود: دانشجویان قمی که در رشته دامپزشکی در دانشگاه‌های سراسر کشور تحصیل می‌کنند، با ورود به این سایت می‌توانند به طور کامل با این حرفه آشنا شوند.
عربشاهی با بیان اینکه این سایت به منظور جبران نیاز استان به دامپزشکان بومی طراحی شده است، بیان کرد: دانشجویان در سطح کشور می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با حرفه دامپزشکی و همچنین انتخاب شغل وارد سایت شده و از مطالب آن بهره‌مند شوند.
رئیس نظام دامپزشکی استان قم ادامه داد: با همکاری دانشجویان قمی سراسر کشور دو همایش علمی در زمینه دامپزشکی در استان برگزار شده است که امسال نیز این همایش با حضور 400 نفر از فعالین دامپزشکی، تکنسین‌ها و مسئولان بخش خصوصی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: تعاونی مسکن مهر نظام دامپزشکی، همزمان با روز دامپزشکی واحدهای مسکونی تمام اعضای این سازمان را تحویل خواهد داد.
عربشاهی خاطرنشان کرد: واگذاری تسهیلات خرید خودرو به 456 نفر، از دیگر برنامه‌های صورت گرفته توسط نظام دامپزشکی استان است.
رئیس نظام دامپزشکی استان قم با اشاره به برگزاری نخستین همایش صنعت گاو شیری کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه استان قم شرایط نامساعدی برای پرورش گاو شیری دارد، اما توانسته است عملکرد خوبی نسبت به دیگر استان‌های کشور داشته باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول