اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست عقیدتی سیاسی هنگ مرزی آستارا:

تبعیت از ولایت موجب حفظ آرمان‌های شهداست

خبرگزاری فارس: سرپرست عقیدتی ‌سیاسی هنگ مرزی آستارا گفت: تبعیت از ولایت فقیه موجب حفظ آرمان‌های شهیدان است.

تبعیت از ولایت موجب حفظ آرمان‌های شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام محمد واحدی ظهر امروز در مراسم آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای این شهرستان، اظهار داشت: وصیت و پیام‌های شهدا چراغ راه آینده نسل جوان جامعه کشور است.
واحدی با یادآوری فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری، بر ضرورت ادامه راه شهدا و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا افزود: خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته و شهیدان بودند که آبروی اسلام و قرآن و استقلال وطن را حفظ کردند و این حرکت شهدا در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است.
وی با تاکید بر اینکه همه باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند گفت: مهم‌ترین پیام شهیدان تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به اسلام و انقلاب بود.
سرپرست عقیدتی‌ سیاسی هنگ مرزی آستارا با اشاره به اینکه کلام شهدا باید الگوی نسل امروز و آینده باشد بیان داشت: طبق آموزه‌های قرآنی، شهدا زنده همیشه تاریخ هستند و امروز در مزار پاک شهیدان یک بار دیگر بر ادامه راه مقدس آنها تاکید می‌کنیم.
واحدی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با مشارکت مردم و مسئولان تاکید کرد و بیان داشت: کسانی که در راه خدا و اسلام شهید شده‌اند زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند و همواره در تاریخ ماندگار و جاودانه‌اند.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: چراغ راه آینده ما پیام آزادگی و فداکاری شهیدان است.
وی با بیان اینکه وصیت شهیدان همواره این بوده که ولایت را تنها نگذاریم، تصریح کرد: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و باید مراقب رفتار و اعمال خود در برابر آنان باشیم.
فرمانده انتظامی آستارا نیز در این مراسم حضور پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی در گلزار شهدا را تجدید بیعت با شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: دیروز رزمندگان سلحشور اسلام با جان و دل در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و از اسلام و ولایت فقیه و کیان وطن دفاع کردند و امروز نیز ما راه آنان را ادامه می‌دهیم.
نادر خورسند با بیان اینکه دلیر مردان و شیر زنان نیروی انتظامی آمادگی کامل در برابر هرگونه تحرک از طرف دشمنان را دارند، اذعان داشت: با تمام توان و تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه، اسلام و کیان وطن در برابر هرگونه تجاوز دشمنان نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول