اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‎المللی مسابقات کشتی کشور:

مشهد بهترین شرایط را برای مسابقات کشتی داراست

خبرگزاری فارس: داور بین‎المللی مسابقات کشتی قهرمانی کشور گفت: مشهد بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور داراست.

مشهد بهترین شرایط را برای مسابقات کشتی داراست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن بذرافشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشهد به عنوان میزبان این مسابقات سعی کرده است تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران و مسئولان آماده سازد و مکان مسابقات نیز سالن شهید بهشتی در نظر گرفته شده و مسابقات در سه تشک کشتی برگزار می‌شود.
وی به کاهش تدریجی داوران بین‌المللی استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های پیش 12 داور بین‌المللی حضور داشتند که پس از بازنشسته شدن این افراد، در حال حاضر چهار داور در اختیار داریم.
داور بین‎المللی مسابقات کشتی قهرمانی کشور ادامه داد: سال آینده با بازنشسته شدن من، این تعداد به سه نفر می‌رسد و متاسفانه فدراسیون کشتی تنها داوران تهران را برای داوری بین‌المللی حمایت کرده به همین دلیل مشهد به زودی از این جهت ضربه می‌خورد.
وی بیان داشت: برگزاری این مسابقات در شهر مشهد می‌تواند به رشد کشتی جوانان این شهر کمک شایانی کند و آمادگی دیگر ورزشکاران ما با شرکت در این مسابقات، روز به روز افزایش یابد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول