اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی خبر داد:

اعزام 7 آزاد‌کار قمی به کشتی انتخابی جام بین‌المللی تختی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام هفت کشتی‌گیر قمی به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی جام بین‌المللی تختی دهه فجر خبر داد.

اعزام 7 آزاد‌کار قمی به کشتی انتخابی جام بین‌المللی تختی
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور از فردا با شرکت برترین‌های کشور آغاز می‌شود و مدعیان بخت خود را برای حضور در جام بین‌المللی تختی می‌آزمایند.
وی با اشاره به میزبان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، اضافه کرد: کشتی‌گیران آزاد کار رده سنی بزرگسالان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در اوزان هفت‌گانه رقابت خود برای کسب عناوین برتر به میزبانی هیئت کشتی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌کنند.
رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در مشهد مقدس در حالی صورت می‌گیرد که این هفتاد ‌و دومین دوره مسابقات رشته آزاد رده سنی بزرگسالان است که با نام یادواره مرحوم عباس خلقی، رئیس پیشین هیئت کشتی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
وی همچنین به زمان برگزاری این دوره از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور اشاره ‌و اظهار کرد: این مسابقات از فردا پنج‌شنبه چهاردهم مهر ماه به مدت دو روز بر روی سه تشک در خانه کشتی سالن شهید بهشتی مشهد به انجام خواهد رسید.
حلوایی خاطرنشان کرد: علاوه بر کشتی‌گیرانی که از استان قم در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند، نمایندگانی از استان‌های سراسر کشور نیز در این مسابقات که نفرات اول تا سوم آن جواز حضور مستقیم در جام بین‌المللی تختی را به ‌دست می‌آورند، به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابت‌ها، بیان کرد: برای همین منظور غلامرضا محمدی سرمربی و محسن کاوه و ابراهیم مهربان مربیان تیم ملی کشتی آزاد به‌ عنوان اعضای کمیته فنی بر این مسابقات نظارت دارند.
وی ادامه داد: هفتاد و دومین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود که تیم کشتی آزاد هیئت قم نیز در تمام این اوزان نماینده دارد.
حلوایی عنوان کرد: در این رقابت‌ها هادی خانی در وزن 55 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود، روح‌الله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم به روی تشک می‌رود و حسن ذبیحی در وزن 66 کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد.
وی ابراز کرد: این در حالی است که در وزن 74 کیلوگرم مهدی رضایی کاشانی نماینده تیم هیئت کشتی استان قم است، در وزن 84 کیلوگرم افشین سرلک برای تیم آزاد قم کشتی می‌گیرد، در وزن 96 کیلوگرم علی بهرامی به میدانی می‌رود و در وزن 120 کیلوگرم داود یارجانعلی کشتی خواهد گرفت.
رئیس هیئت کشتی استان قم به اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد بزرگسالان قم نیز اشاره و بیان کرد: این تیم را علی طلایی و حسن زند به عنوان مربی و محمدحسین حسین جمال به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها هدایت می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول