اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران:

مازندران متکی به چند کشتی‌گیر نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور با اشاره به اینکه مازندران متکی به چند کشتی‌گیر نیست، گفت: تیم منتخب مازندران در غیاب باتجربه‌ها با ترکیبی کاملا جوان به مصاف حریفان می‌رود.

مازندران متکی به چند کشتی‌گیر نیست
سید مصطفی میرعمادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این رقابت‌ها در روزهای 14 و 15 مهر به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: تیم مازندران با هفت کشتی‌گیر در این پیکارها حضور می‌یابد.
وی درباره تیم منتخب مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور در مشهد گفت: در وزن 55 کیلوگرم حامد فدایی، 60 کیلوگرم همت‌الله کریمی، 66 کیلوگرم مرتضی گودرزی، 74 کیلوگرم جعفر قاسمی، 84 کیلوگرم صابر امامقلی‌پور، 96 کیلوگرم اباذر اسلامی و در وزن 120 کیلوگرم نیز باقر شمس ناتری به عنوان هفت کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات هستند.
میرعمادیان تصریح کرد: مازندران یکی از استان‌های کشتی‌خیز کشور محسوب می‌شود و یکی از استان‌هایی است که بیشترین عنوان قهرمانی را در کلکسیون افتخارات ورزشی در کشتی کشور دارد.
سرمربی تیم منتخب کشتی مازندران گفت: در غیاب کشتی‌گیران اصلی و باسابقه استان در این رقابت‌ها با این ترکیب کاملا جوان و از جوانان جویای نام، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره هستیم.
میرعمادیان درباره غیبت کشتی‌گیران باتجربه استان در این پیکارها افزود: کشتی‌گیرانی همچون ایمان محمدیان، عباس دباغی، جابر صادق‌زاده و محمد یوسفی با توجه با حضور در اردوی آمادگی در آخرین لحظات برای عدم همراهی در رقابت‌های قهرمانی کشور بهانه‌های مختلفی آوردند که در آینده کمیته انضباطی هیئت کشتی استان باید درباره آنها تصمیم‌گیری کند.
وی اذعان داشت: با توجه به اینکه امسال تیم مازندران در این رقابت‌ها کاملا جوان است، ولی این استان سرشار از استعداد بالقوه کشتی کشور محسوب بوده و این استان متکی به چند کشتی‌گیر نیست و با همین ترکیب مدعی قهرمانی هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول