اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد:

حضور 10 تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور قطعی سه تیم از مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: هشت تا 10 تیم احتمالاً در این مسابقات اعلام آمادگی می‌کنند.

حضور 10 تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی
غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری از حضور قطعی سه تیم از مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد اظهار داشت: این مسابقات که از نیمه نخست آبان‌ماه پیگیری می‌شود با حضور هشت تا 10 تیم مازندرانی در این رقابت‌ها همراه خواهد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به رایزنی صورت گرفته حضور تیم‌های خونه به خونه بابل، سایپا تنکابن و گاز مازندران در این مسابقات قطعی شد.
دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: در فصل جدید نمایندگان مازندران به ویژه تیم بابل موفق شد کشتی‌گیران با سابقه و مطرحی را جذب کند.
وی گفت: در فصل جدید نیز با توجه به حضور قهرمانان نامی کشتی استان و کشور در تیم‌های مازندرانی نمایندگان استان از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند.
دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور مربیان ملی‌پوش همچون غلامرضا محمدی، علی شکری‌پور و ابراهیم مهربان در تیم خونه به خونه بابل، سید مصطفی میرعمادیان در تیم سایپا تنکابن و سید مراد محمدی و حسین کریمی در تیم گاز مازندران خبر داد و اضافه کرد: با حضور این مربیان بزرگ و باسابقه کسب قهرمانی یکی از نمایندگان مازندران دور از دسترس نیست.
نوری‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار این مربیان با سابقه و ملی‌پوش کشتی‌گیران با تجربه و بزرگی که دارای عنوان‌های مختلف جهانی و آسیایی هستند نیز در ترکیب سه نماینده مازندرانی حضور دارند.
وی در پایان اذعان داشت: کشتی‌گیرانی همچون مهدی تقوی، رضا یزدانی، عباس دباغی، مسعود اسماعیل‌پور، ایمان محمدیان، احسان لشگری، صادق گودرزی، جمال میرزایی، مرتضی رضایی، مصطفی آقاجانی، سید احمد محمدی، کمیل قاسمی، محمدرضا آذرشکیب و مصطفی حسین‌خانی که هر کدام  به طور جداگانه عنوان‌های مختلف در رقابت‌های برون مرزی دارند با تیم‌های مازندرانی قرارداد داخلی امضا کردند.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول