اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تولید برق در ایران به 63 هزار مگاوات رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تولید برق به 63 هزار مگاوات افزایش یافته است.

تولید برق در ایران به 63 هزار مگاوات رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سید عیسی هاشمی حیدری پیش از ظهر امروز در ششمین همایش ملی مهندسان برق کشور در مجتمع نفت این شهر با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تولید برق به 63 هزار مگاوات افزایش یافته، گفت: این افزایش میزان تولید در کشور، چرخه‌های صنایع تولیدی را افزایش می‌دهد.
وی تصریح کرد: افزایش میزان تولید انرژی چرخه‌های صنایع تولیدی را سرعت می‌بخشد.
هاشمی حیدری با بیان اینکه تحولات توسعه‌ای و نگاه جدید به زندگی بشری با اختراع برق شروع شد، خاطرنشان کرد: از کوچک‌ترین نیازهای بشر تا بزرگ‌ترین کارگاه‌های صنعتی جهان به برق و الکترونیک وابسته‌اند و ما باید به این صنعت مهم که رفتارهای شخصی و اجتماعی همگان را تحت‌الشعاع قرار داده است توجه ویژه‌ای کنیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 60 درصد انرژی تولید شده در منازل مردم مصرف می‌شود بر فرهنگ سازی درست و مناسب مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: باید الگوی توزیع و استفاده مناسب و بهینه انرژی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران صنعت برق را جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بشر دانست و خاطرنشان کرد: این صنعت مهم می‌تواند برای رفاه، بهداشت، اقتصاد و ایمنی مردم و ارتقای سطح زندگی آنها نقش بی‌بدیلی ایفا کند.
هاشمی در پایان با اشاره به نقش مهندسان برق در توسعه این صنعت در کشور اذعان داشت: برای خوداتکایی در صنعت برق باید از تمام ظرفیت‌های انجمن‌های علمی و ایده‌های توسعه‌ای آنها بهره‌برداری مناسب کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول