اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ملی مهندسان برق ایران عنوان شد؛

ایران رتبه 19 مصرف برق دنیا را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: ایران رتبه 19 مصرف برق در دنیا را دارد.

ایران رتبه 19 مصرف برق دنیا را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، مصطفی خاوری‌نژاد صبح امروز در گشایش ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد با اعلام اینکه متوسط برق خانگی در دنیا را برابر با یک سوم برق مصرفی خانگی در ایران بیان کرد و اظهار داشت: رشته مهندسی برق بعد از عمران دومین رشته مورد تقاضای مهندسان استان است.
وی تصریح کرد: 13 هزار و 600 نفر مهندس در هفت شاخه حرفه‌ای عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران هستند
خاوری‌نژاد با اعلام اینکه قالب پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان از طریق مهندسان برق سازمان نظام مهندسی مازندران اجرایی می‌شو، بیان داشت: 2 هزار و 500 مهندس برق در مازندران فعالیت می‌کنند.
رئیس گروه تخصصی برق سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به مقالات ارائه شده در این همایش یادآور شد: 38 درصد مقالات از مراکز علمی و 62 درصد از بخش‌های مرتبط با صنعت برق کشور به این همایش آمده است.
سید حسین مرادی گفت: 35 درصد مقالات مربوط به مهندسان برق مازندران و بقیه از مهندسان سایر نقاط کشور بوده است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز با بیان اینکه بیشتر مقالات از حیث محتوا و برخورداری علمی دارای شاخص‌های با ارزشی بوده، افزود: 40 مقاله برای چاپ از طریق دبیرخانه همایش انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه همایش ششم دارای ویژگی‌هایی بوده که بر دامنه شمولیت بر غنای فنی و تخصصی آن افزوده است، متذکر شد: علاوه بر ارایه مقالات در این همایش از وجود متخصصان صنعت برق ایران در قالب کارگروه‌های آموزشی استفاده می‌شود.
مرادی با اشاره به ارسال مقاله از مهندسان برق استان کشور به دبیرخانه ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران، اذعان داشت: تعداد مقالات ارسالی از رشد درصدی نسبت به همایش قبلی برخوردار بودند.
ششمین همایش مهندسان برق ایران از امروز به مدت دو روز تا عصر پنج‌شنبه در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برگزار می‌شود.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول