اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرد:

تدریس 215 گرایش در دانشگاه شهید باهنر کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال حاضر دارای 215 رشته و گرایش تحصیلی است.

تدریس 215 گرایش در دانشگاه شهید باهنر کرمان
به گزارش خبرگزار‌ی فارس از کرمان، نصرالله گرامی امروز در جلسه معارفه دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: این دانشگاه در سال 52 به همت مرحوم افضلی‌پور و 90 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه اکنون این مجموعه دارای بیش از 20 هزار دانشجو در 215 رشته و گرایش است، بیان داشت: این دانشگاه در حال حاضر دارای 82 رشته کارشناسی، 32 گرایش دکترای تخصصی و 9 رشته کاردانی است.
گرامی عنوان کرد: دانشکده‌های اقماری بافت، بردسیر، سیرجان و زرند از حوزه فعالیت دانشگاه شهید باهنر خارج شده‌اند.
وی گفت: در دانشگاه باهنر 2 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و چند پژوهشکده وجود دارد که تقریبا جمعیت افزونی در دانشگاه‌های کشور به حساب می‌آید.
گرامی خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان در برخی رشته‌ها مانند ریاضی به عنوان قطب کشور محسوب می‌شود و فارغ‌التحصیلان دکترای ریاضی این دانشگاه در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: اکثر رشته‌های کارشناسی دانشگاه شهید باهنر دارای مقطع ارشد هستند و قصد داریم تا مقطع دکترای این رشته‌ها را نیز فراهم کنیم.
گرامی ابراز داشت: دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان باید اهداف متعالی بنیانگذار این دانشگاه را در نظر بگیرند و برای آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
انتهای پیام/ر30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول