اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور جم خبر داد:

تحصیل 1100 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور جم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور جم از تحصیل هزارو 100 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور جم خبر داد.

تحصیل 1100 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد اعتماد ‌در نشست با مدیران شهرستان جم اظهار کرد: توسعه و گسترش مراکز آموزش عالی اهمیت زیادی در پیشرفت شهرستان و استان دارد و باید نسبت به تقویت زیرساخت‌های آموزشی و علمی و تحقیقاتی اهتمام ورزیم.
وی افزود: دولت نهم و دهم در گسترش مراکز دانشگاهی عملکردی مطلوب داشته و هم‌اکنون دانشگاه پیام‌نور جم با بهره گرفتن از نیروی انسانی متخصص و اساتید برجسته در مسیر پیشرفت قرار دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور جم از پذیرش 450 دانشجو در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ تعداد ۴۵۳ دانشجو، پیام نور جم را برای تحصیل انتخاب کرده‌اند.
اعتماد تصریح کرد: از این تعداد دانشجو، ۳۱۸ نفر دانشجوی رسمی بوده که از طریق کنکور سراسری قبول شده و ۱۳۵ نفر نیز از طریق آزمون فراگیر موفق به ورود به این دانشگاه شده‌اند.
وی عنوان کرد: تا امروز تعداد ۲۱۳ نفر دانشجوی رسمی شامل ۱۶۹ دختر و ۴۶ پسر و ۱۰۳ دانشجوی فراگیر شامل ۷۲ دختر و ۳۱ پسر از طریق سایت و مراجعه به دانشگاه، ثبت‌نام کرده‌اند ضمن اینکه ثبت‌نام در این مرکز دانشگاهی تا تاریخ ۱۵ مهر ماه (جمعه هفته جاری) ادامه دارد.
اعتماد ادامه داد: از مجموع ۴۵۳ نفر دانشجوی قبولی، تعداد ۵۰ نفر به دلیل نداشتن مدرک پیش دانشگاهی و تعداد ۲۳ نفر به دلیل قبول شدن در هر دو بخش کنکور سراسری و فراگیر به صورت همزمان، امکان ثبت‌نام ندارند.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به کمبود فضای آموزشی و اداری دانشگاه بیا کرد: از هم‌اکنون نگران امتحانات پایان ترم دانشجویان هستیم و از مسئولان امر تقاضا دارم در راستای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور همکاری بیشتری داشته باشند.
اعتماد از تحصیل هزار و 100 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور جم خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور جم هم‌اکنون بالغ بر ۹۵۰ نفر دانشجو در قالب هفت رشته دانشگاهی دارد که با احتساب دانشجویان مهمان به مرز هزار و 100 نفر می‌رسد.
وی گفت: فرماندار جم و سایر دستگاه‌ها تاکنون همکاری خوبی در تقویت دانشگاه داشته‌اند و از همه مسئولان انتظار داریم همکاری و تعامل بیشتری با دانشگاه پیام نور داشته باشند تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول