اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاسبی خبر داد:

راه‏اندازی شعبه‏های دانشگاه‏ آزاد در سایر کشورها

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم آمدن مقدمات ورود به دهه چهارم عمر این دانشگاه با راه‏اندازی شعبه‏های دانشگاه‏ آزاد اسلامی در سایر کشورها خبر داد.

راه‏اندازی شعبه‏های دانشگاه‏ آزاد در سایر کشورها
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله جاسبی شامگاه چهارشنبه در آیین بهره‏برداری از پروژه‏های عمرانی، آموزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه  که با حضور مسئولان برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: امروز باید خداوند متعال را سپاسگزار بود که دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان فیروزکوه در حال تبدیل شدن به یک واحد دانشگاهی بزرگ است.
وی تصریح کرد: هر چه دانشگاه‏ها در اطراف تهران بیشتر دایر شوند، به کاهش جمعیت داخل تهران کمک بیشتری شده و این از سیاست‏های دانشگاه آزاد اسلامی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آینده خوبی را برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ترسیم می‏کنیم و باید در همین راستا به مدیریت فعلی و گذشتگان این دانشگاه تبریک گفت.
جاسبی همچنین با اشاره به در پیش بودن ولادت امام رضا (ع)، وجود این حضرت را در ایران اسلامی یکی از افتخارات کشور دانست و دهه کرامت را تبریک گفت.
 
* دانشگاه آزاد؛ در آستانه ورود به دهه چهارم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سالگرد 30 سالگی خود است و دهه جدیدی را پیش رو دارد، دهه نخست عمر این دانشگاه را زمان تثبیت، دهه دوم را زمان توسعه و دهه سوم را برهه ارتقای کیفیت نام نهاد و گفت: این دانشگاه در حوزه کیفیت در حال رسیدن به جایگاه خوبی است.
وی تصریح کرد: در مقالات آی.اس.آی تا چهار سال پیش جایگاهی نداشتیم اما در برهه کنونی شاهد آن هستیم که این دانشگاه مقام نخست چند سال اخیر را به خود اختصاص داده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه هر واحد دانشگاهی باید در این زمینه دارای مقام شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در هر استان باید بزرگ‏ترین واحد دانشگاهی، دانشگاه‏های دیگر را پشت سر بگذارد و در همه استان‏ها شاهد کسب مقام در زمینه‏های مختلف باشیم.
جاسبی بیان کرد: در استان‎‏ها هنوز جای کار زیادی وجود دارد و در دهه چهارم دانشگاه آزاد که زمان رقابت با دانشگاه‏های معتبر جهان است، باید فعالیت‏های بیشتری صورت گیرد.
 
* راه‏اندازی شعبه‏های دانشگاه‏ آزاد اسلامی در سایر کشورها
وی از فراهم آمدن مقدمات ورود به دهه چهارم با راه‏اندازی شعبه‏های دانشگاه‏ آزاد اسلامی در سایر کشورها خبر داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: این دانشگاه هم‏اکنون عضو اتحادیه دانشگاه‎‏های جهان اسلام بوده و در بسیاری از مجامع بین‏المللی فعال است.
جاسبی تصریح کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید فعال شوند و تلاش کنند که هر واحد دانشگاهی با یک دانشگاه معتبر در جهان ارتباط برقرار کند و این خود، اتصال دانشگاه آزاد اسلامی را به سایر دانشگاه‏ها زیاد می‏کند.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم با دانشگاه‏های جهان رقابت کنیم باید آنها را بشناسیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول