اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

بازرسی مستمر کشتارگاه‌های دام و طیور

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: کشتارگاه‌های دام و طیور در استان باید به صورت مستمر مورد بازرسی قرار گیرند.

بازرسی مستمر کشتارگاه‌های دام و طیور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت‌های غیر استاندارد به عنوان مهم‌ترین وظیفه دامپزشکی است.
صلاحی ادامه داد: اطمینان از سلامت دام و فرآورده‌های دامی در مشهد مقدس با توجه به وجود جمعیت بالا و تردد بیش از 25 میلیون زائر در سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: باید تمام دامداری‌ها، کشتارگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات دامی سبک و سنگین به صورت دائم و مستمر مورد بازرسی قرار گیرد تا اطمینانی که مردم از سلامت این مواد در فروشگاه‌ها به دست آورده اند سلب نشود.
وی ادامه داد: تخریب محیط زیست توسط انسان‌ها، به خطر افتادن سلامت دام را به دنبال دارد که باید برای جلوگیری از این اتفاق برنامه‌ریزی کرد. 
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: همزمان با پیشرفت علم در بشر، بیماری‌های نوظهوری بوجود می‌آید که باید نسبت به تهیه درمان‌های لازم برای آنها اقدام شود.
صلاحی ادامه داد: با توجه به وجود بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، کارکنان این اداره ‌کل همیشه در معرض خطر ابتلا قرار دارند که اقدامات شایسته آنان در این حوزه قابل تقدیر است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول