اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

دولتمردان به نقش بسیج در موفقیت‌ها اشاره کنند‌

خبرگزاری فارس: زمانی که دولتمردان کارنامه درخشان خود را ورق می‌زنند چه خوب است اشاره‌ای نیز هر چند اجمالی به بسیج داشته باشند.

دولتمردان به نقش بسیج در موفقیت‌ها اشاره کنند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه بسیج ام ابیهای خواهران کاشان اظهار کرد: اگر امروز در سایه امنیت ملی صحبت از خودکفایی در بخش‌های مختلف است و اگر دولتمردان گذشته و امروز کارنامه درخشان خود را ورق می‌زنند چه خوب است اشاره‌ای نیز هر چند مختصر به نسل‌های آینده داشته باشند که تمام این فعالیت‌ها به خودباوری در تفکر بسیج بر می‌گردد که اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی نداد.
وی با اشاره به نقش مهم بسیج در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: اگر در دفاع مقدس بسیج را نداشتیم به طور حتم با مشکل مواجه می‌شدیم و امروز نیز بعد از دوران دفاع مقدس اگر بسیج حاضر و آماده نباشد این انقلاب و نظام و همه حرکت‌های سازنده کشور با کندی و وقفه روبه‌رو می‌شوند.
فرمانده سپاه کاشان افزود: باید پذیرفت که فهم بسیج همان فهم انقلاب است و چون تاکنون نتوانسته‌ایم ابعاد و زوایای مختلف و عمق انقلاب اسلامی را بشناسیم به همان میزان نیز از شناخت بسیج عاجز و دور مانده‌ایم.
وی در ادامه بر نقش مهم بسیج خواهران در شناسایی و مبارزه با جنگ نرم دشمن تأکید کرد و افزود: زنان ایران اسلامی با الگوپذیری از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) همچون دژی استوار، در راه مبارزه با فرهنگ بی‌اساس غرب ایستادگی کرده‌اند و حتی توانسته‌اند در دیگر کشورهای جهان نیز فرهنگ حجاب را گسترش دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تهدیدات گوناگون و بی‌شماری از طرف غرب علیه ایران اسلامی شده‌است و در هر برهه از زمان، هوشیاری اقشار مختلف جامعه به ‌ویژه بسیجیان، نقشه‌های شوم دشمنان را منهدم کرده‌است.
وی‌ شبیخون و ناتوی فرهنگی را از تهدیدات نرم دشمن و برنامه‌ اصلی دشمنان اسلام علیه جوانان و فرهنگ ناب اسلامی دانست و عنوان کرد: فقط در سایه معنویت، ایمان و فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی می‌توان بر این ترفند دشمن پیروز شد.
نائینی ارتقای معنویات و توسل در بسیج را موجب پیشرفت کارها، مأیوس شدن دشمن، بیداری و هوشیاری بسیجیان دانست و حضور در صحنه بسیج را کابوس همیشگی خواب دشمنان نظام توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، پایگاه بسیج خواهران ام ابیها زیر پوشش حوزه بسیج حضرت زهرا(س) در حسن‌آباد کاشان با هدف جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای بسیج با حضور فرمانده سپاه کاشان، مسئول امور مساجد این شهرستان و خواهران بسیجی به افتتاح و بهره‌برداری رسید. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول