اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد:

توجه بیشتر به اشتغال در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: اشتغال، مسکن و هدفمندی یارانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها و افتخارات دولت نهم و دهم است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

توجه بیشتر به اشتغال در آذربایجان‌غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در سمینار فرمانداران آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، ‌اظهار داشت: امروز به برکت آرمان‌ها و ارزش‌های  مقدس انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار خود در عرصه‌های مختلف بین‌المللی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و کارآمدی خود، وارد دهه چهارم فعالیت شده، ‌تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام و انقلاب در سه دهه گذشته و روزهای تلخ و شیرین برای ملت ایران در این سال‌ها، کشورمان تهدیدها و تحریم‌ها را با عزت و افتخار پشت سرگذاشته و در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.
این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمان پیروزی در برابر دشمنانی قرار گرفته بود که در اوج اقتدار و قدرت بودند،‌ تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست هیمنه استکبار را بشکند و امروز ایران با اقتدار و قدرت تمام در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده و روز به روز شاهد تضعیف آنها هستیم.
جلال‌زاده در ادامه با اشاره به اوج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان دنیا، اضافه کرد: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند که این بیداری به کشورهای اروپایی نیز خواهد رسید و ما امروز شاهد حرکت‌های مردمی در برخی از کشورهای اروپایی علیه سیاست‌های غلط حاکمان آن هستیم.
وی گفت: نظام غرب، امروز در سراشیبی قرار دارد و دیری نخواهد گذشت که شاهد سقوط و شکست این نظام خواهیم بود.
این مسئول نسخه شفا بخش مردم دنیا را توجه به خداشناسی و دین مداری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب احیای دین در دنیا شد و اصلی‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی، افزایش توجه به مبانی دینی در دنیا است.
این مسئول توجه به خلاقیت و ایده‌های جدید در مدیریت منابع و حل مسائل و مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران و بخشداران باید علاوه بر مدیریت منابع، در اجرای برنامه‌های محوله خلاقیت و نوآوری را مورد توجه قرار دهند.
وی ابراز داشت: اشتغال، مسکن و هدفمندی یارانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها و افتخارات دولت نهم و دهم است.
جلال‌زاده توجه به اشتغال، مسکن و هدفمندی یارانه‌ها را از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و افتخارات دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اکثر افتخارات کشور در عرض شش سال اخیر اتفاق افتاده است.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تا پایان سال جاری با تلاش و همت مسئولان، تعهد استان در ایجاد 113 هزار شغل تحقق یابد.
این مسئول بر تلاش بیشتر مدیران برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا کارهای بزرگ را به سرانجام برسانیم تا کشور را آباد سازیم.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه اعتماد و همراهی مردم بزرگ‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران است، اذعان داشت: مردم با اعتماد خود به نظامی اسلامی در عرصه‌های مختلف در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و نباید اجازه داد برخی از بدخواهان نظام به این اعتماد و همراهی مردم خدشه وارد کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول