اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس افکارسنجی نهاد ریاست جمهوری؛

اشتغال نخستین مطالبه جدی مردم همدان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس افکارسنجی نهاد ریاست جمهوری، ایجاد اشتغال نخستین مطالبه جدی مردم استان به شمار می‌رود که 80 درصد مخاطبان بر روی آن نظر دارند.

اشتغال نخستین مطالبه جدی مردم همدان است
حسن ونایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: به طور قطع سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت همراه از منظر بسیاری قابل تأمل، پیگیری و بررسی است.
وی با اشاره مواهب سفرهای استانی هیئت دولت در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم افزود: سفرهای استانی با اختصاص قابل توجهی از بودجه کشور، منجر به تصویب مصوباتی شده که این نکته قابل توجه است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طی سفر اول، دوم و سوم رئیس جمهور به استان، حدود 760 مصوبه به تصویب رسید به طوری که بسیاری از پروژه‌های ملی در حال اجرا در سطح استان حاصل این سفرهاست.
وی ادامه داد: از آن میان می‌توان به پروژه‌هایی چون راه‌آهن غرب کشور، راه‌آهن تهران همدان سنندج، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی همدان و منطقه ویژه اقتصادی ملایر، تأسیس بزرگراه‌ها و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی اشاره کرد.
ونایی ابراز داشت: در دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان باید میزان پیشرفت فیزیکی مصوبات قبلی سفر رسیدگی شود تا مردم از نقاط قوت و ضعف مصوبات و کم و کیف آنها مطلع شوند.
به گفته وی، بهره‌برداری از پروژه‌هایی به اتمام رسیده و فقط منتظر حضور رئیس جمهور بوده، باید جزء اولویت‌های اساسی در امر افتتاح باشد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بر اساس افکارسنجی نهاد ریاست جمهوری، بحث ایجاد اشتغال نخستین مطالبه جدی مردم استان به شمار می‌رود که 80 درصد مخاطبان بر روی آن نظر دارند.
وی ابراز داشت: امیدواریم هیئت دولت در این دور از سفرهای خود به استان راهکارهایی را برای ایجاد اشتغال پایدار از محل منابع مطمئن اتخاذ کند و اعتبارات لازم در این زمینه تحقق یابد تا شاهد رفع این دغدغه اصلی مردم باشیم.
ونایی اضافه کرد: مسئله دیگر بحث سلامت مردم در استان و وضعیت بهداشت و درمان است که به دلیل عملکرد غلط دانشگاه علوم پزشکی با مشکل جدی مواجه شده که این مشکل نیز باید رفع شود.
وی در پایان با اشاره به خشکسالی‌های اخیر بیان داشت: 100 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می‌شوند که امیدواریم در این دور از سفر شاهد رفع مشکل کم‌‌آبی و آبرسانی به این روستاها باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول