اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

اجرای بیمه تکمیلی روحانیون مستقر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای طرح بیمه تکمیلی روحانیون مستقر در استان بوشهر خبر داد.

اجرای بیمه تکمیلی روحانیون مستقر در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا شامگاه شنبه در نشست با امام جمعه کنگان اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر در یکسال گذشته در تمام شهرستان‌ها و شهرها و بخش‌ها فعالیت چشمگیری در برنامه‌های مناسبتی و غیرمناسبتی داشته و کیفیت برنامه‌ها نیز بهتر شده است.
وی افزود: خانه‌های عالم و مراکز فرهنگ دینی در روستاها و شهرهای کوچک باید تقویت و تجهیز شوند و تلاش داریم تمام این مراکز را به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجهز کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل اداره تبلیغات اسلامی با دفتر امام جمعه در تمام شهرستان‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد و تاکنون به نتایج بسیار مثبت و خوبی نیز رسیده‌ایم.
موسوی‌نیا تصریح کرد: ساماندهی فعالیت تشکل‌ها و هیئات مذهبی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و ائمه جمعه نقش تعیین‌کننده‌ای در این راستا دارند.
وی حمایت از طرح‌های فرهنگی در شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های سال جاری تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: طرح‌هایی که دارای ارزش و اهمیت بیشتری باشند در اولویت قرار دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای طرح بیمه تکمیلی روحانیون مستقر در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: این طرح مهم با پیگیری تبلیغات اسلامی و با همکاری سازمان تامین اجتماعی در دست پیگیری است که انتظار داریم به زودی اجرایی شود.
موسوی‌نیا گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای روحانیون مستقر نیز با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر انجام شده و گام ارزنده‌ای برای آشنایی روحانیون با مسایل روز برداشته شده است.
وی تعداد روحانیون فعال در روستاهای استان بوشهر را 400 نفر برشمرد و اذعان داشت: تعداد 80 روحانی مستقر و تعداد 63 روحانی طرح هجرت نیز در استان فعال هستند.
موسوی‌نیا افزود: روحانیان مستقر اهداف و برنامه‌های سازمان را در روستاها پیگیری و اجرا می‌کنند و مورد حمایت تبلیغات اسلامی قرار دارند.
امام جمعه کنگان نیز اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با ترفندهای مختلف در صدد گمراه کردن نسل جوان هستند، نقش روحانیون و اداره تبلیغات اسلامی در آگاهی‌بخشی به نسل جوان بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: روحانیون مستقر و طرح هجرت در کنگان در سال جاری عملکرد مطلوبی داشته‌اند که نشان دهنده نظارت مستمر و دقیق مسئولان تبلیغات اسلامی است.
در این نشست در ارتباط با ساماندهی فعالیت تشکل‌ها، راهبردهای درون و برون سازمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و تعامل آن با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی نیز بحث و تبادل و نظر شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول