اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

فتنه‏گران به میدان آمدند تا ستون انقلاب را بشکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دشمنان فتنه‏ای قوی‌تر از فتنه‌ای که در زمان امیرالمومنین (ع)، آن بزرگوار را خانه‌نشین کرد به میدان آوردند تا خیمه و ستون انقلاب را بشکنند.

فتنه‏گران به میدان آمدند تا ستون انقلاب را بشکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجواد کریمی در محفل بصیرت که در سالن اجتماعات مدرسه رفاه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در سال 67 از سویی این باور را بشارت و از سوی دیگر خطر بزرگی را متوجه مسایل کشور می‌کنند و مسئولان نظام را مخاطب قرار می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب همیشه نگران اختلاف بین مسئولان نظام بودند و همیشه آنها را برای دوری از این موضوع نصیحت می‌کردند.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در سیمای نورانی حضرت امام (ره) نگرانی مشاهده می‏شد، از جانب مسئولان بود و حضرت امام (ره) از حمله دشمن و مردم بیمی نداشت.
کریمی با اشاره به کلام حضرت امام (ره) که فرمودند «من مدعی هستم که مردم این عصر از امت دوران حضرت رسول (ص) و امیرالمومنین (ع) برتری دارند»، بیان داشت: مردم صدر اسلام بدون واسطه شخصیت پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) را درک نکردند، ولی امت عصر حاضر از این موضوع بی‌بهره هستند و در عصر غیبت به سر می‌برند، این برتری نخست مردم ما نسبت به امت رسول الله (ص) از دیدگاه حضرت امام (ره) است.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی با ملت زمان رسول الله (ص) در پهنای سرزمین حجاز خلاصه بود و مردمی که رسالت پیامبر اکرم (ص) را قبول نداشتند در سرزمین حجاز و با ابزار ساده به مقابله با پیامبر (ص) می‌پرداختند.
وی افزود: دشمنی با مردم ایران به پهنای جهان است و یک جهان با انواع ابزار مبارزه از قبیل بمب‌های شیمیایی گوناگون و سلاح مختلف و... که تمام انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد به مقابله با این ملت برخاستند و این ویژگی و برتری دیگر ملت ایران بر امت زمان رسول الله (ص) است.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای یک لحظه حضرت امام (ره) را تنها نگذاشتند و با رفتار و عمل خود این موضوع را ثابت کردند.
کریمی بیان کرد: پس از پذیرفتن قطع‏نامه زمانی که صدام دوباره با همکاری منافقان به ایران حمله کرد نیروی بسیار زیادی از شهرهای مختلف به جبهه برای دفاع از مرز‌ها اعزام شدند به طوری که تمام مساجد و حسینیه‌ها پر از نیرو بود.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این ایستادگی مردم پس از هشت سال جنگ تحمیلی نشان از عشق و علاقه به حضرت امام (ره) داشت.
به گزارش فارس؛ وی تأکید کرد: مسئولان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و این موضوع صدور انقلاب و بیداری اسلامی را خبر می‏‎دهد.
کریمی اضافه کرد: به فرمایش حضرت امام (ره) انقلاب مردم ایران نقطه آغاز انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچم‏داری حضرت حجت (عج) است. 
این مسئول ادامه داد: بسیجیان و ملت ایران در سرزمینی جان‏فشانی می‌کنند چرا که صاحب این سرزمین حضرت حجت (عج) است. شما این وعده حضرت امام (ره) را در خاورمیانه دیدید و در آینده به فرمایش رهبر معظم انقلاب آنچه در جهان می‌بینید عظیم‌تر از قبل است.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فرمایش حضرت امام (ره) که جنگ ما فتح قدس را به دنبال دارد به زودی محقق می‌شود و مسئولان اگر با این باور دینی و قلبی ارتباط برقرار نکنند دچار فاجعه و سقوط می‌شوند.
کریمی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران بدون این باور نمی‏توان بار مسئولیت جمهوری اسلامی را تحمل کرد.
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر مسئولی قصد نگه‏داشتن مقامی را برای خود کند باید به ناچار به دیگران باج بدهد.»
به گزارش فارس؛ وی تأکید کرد: ‌سبب این روحیه که من از حضرت امام (ره)‌ وقتی در دوران غیبت بار مسئولیت را به دوش حضرت آقا می‌گذارند با چه صلابت و شجاعت انقلاب را از گردنه‌های خطرناک‌تر از زمان حضرت امام (ره) عبور دادند.
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان فتنه‏ای قوی‌تر از فتنه‌ای که در زمان امیرالمومنین، آن بزرگوار را خانه‌نشین کرد به میدان آوردند تا خیمه و ستون انقلاب را بشکنند، ولی بیداری و بصیرت حضرت آقا و پذیرش آن از سوی ملت، کمر فتنه با ذوالفقار حیدری شکسته شد.
کریمی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس هشتم شورای اسلامی فرمودند: «گناه بزرگ فتنه‌گران، در فتنه 88 تبدیل نقطه نورانی رأی 40 میلیونی مردم به چالش است».
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) فرمودند «اگر باور جهانی شدن انقلاب و رسیدن آن به حضرت حجت را در دل خود وارد نکردید و به قدرت دل بستید و دچار فتنه شدید این گناهی بزرگ و نابخشودنی است».
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «گناه کسانی که در روند حرکت همگانی ملت ایران و آرمان‌های انقلابی این ملت را از بین بردند و به مسائل فردی و قدرت‌طلبی مشغول شدند گناهی بزرگ و نابخشودنی انجام دادند».
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول