اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

نیروی انتظامی برای جرائم جدید برخوردهای خاص خود را طراحی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی برای جرائم جدید برخوردهای خاص خود را طراحی می‌کند.

نیروی انتظامی برای جرائم جدید برخوردهای خاص خود را طراحی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا شامگاه امروز در آیین افتتاحیه هفته نیروی انتظامی در تالار صدرا گفت: نیروی انتظامی در این هفته به دنبال این است تا سهم جامعه، مردم و مسئولان را در رابطه با گسترش امنیت و آرامش در جامعه تبیین کند.
وی اظهار داشت: برقراری امنیت هر چند از نظر قانون بر عهده این نیروست اما واقعیت این است که برای داشتن امنیت پایدار و دائمی مشارکت عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
فرماندهی انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی از یک دهه پیش تلاش‌های خود را برای گفتمان سازی و مشارکت دادن مردم در امور خود آغاز کرده و نمونه بارز این فعالیت‌ها در کاهش تلفات رانندگی به چشم می‌خورد.
خرم‌نیا همچنین گفت: آنچه در تامین امنیت یک جامعه تاثیر عمیقی دارد مشارکت مردم در تامین و حفظ آن است و ناجا بر اساس برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز کشور تلاش  دارد تا در آینده امنیت مردم را از طریق خود مردم تامین کند.
وی گفت: در سایر حوزه‌های مرتبط با فعالیت نیروی انتظامی کارهایی نیز آغاز شده و با فرهنگ‌سازی و تعیین سهم و سطح مشارکت مردم یک امنیت توسعه یافته را شاهد خواهیم بود.
خرم‌نیا با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از نظر موضوع احساس امنیت رتبه نخست کشوری را داراست، گفت: تلاش‌های دشمن پس از رویارویی سخت با مردم این کشور اسلامی و آزمودن توانمندی‌های آنان به سازماندهی جرائم پیچیده در قالب جنگ نرم معطوف شده و با توطئه‌هایی نظیر ترویج مصرف مواد مخدر و ترور سعی در خدشه‌دار کردن امنیت این جامعه است.
وی افزود: نیروی انتظامی همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس و در امتداد این دفاع شرافتمندانه همچنان در صف اول مبارزه علیه این توطئه‌ها ایستادگی می‌کند و با برنامه‌ریزی‌های خاص برای جرائم جدید برخوردهای خاص خود را طراحی می‌کند.
فرماندهی انتظامی استان ابراز امیدواری کرد، تا در پایان سند چشم انداز کشور پلیس به معنای واقعی جامعه محور شده و از توان مردم برای اداره جامعه بهره بگیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول