اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

ثبت‌نام 10 هزار و 365 زنجانی در سامانه مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در حال حاضر 10 هزار 365 نفر در سامانه مشاغل خانگی استان زنجان برای گرفتن تسهیلات ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 10 هزار و 365 زنجانی در سامانه مشاغل خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی با اشاره به اینکه در ابتدای امسال 214 رشته از سوی وزارت کار برای اجرایی شدن در گروه مشاغل خانگی به استان‌ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط با مشاغل خانگی 55 رشته بومی نیز احصا و به وزارت کار ارسال شده که در صورت تصویب به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه از 214 رشته ابلاغی وزارت کار  59 رشته مربوط به ادره فنی و حرفه‌ای، 39 رشته مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، پنج رشته مربوط به سازمان بازرگانی و 111 رشته نیز مربوط به صنایع دستی استان زنجان است، افزود: در رشته‌های بومی احصا شده نیز فنی و حرفه‌ای شش رشته، سازمان جهاد کشاورزی 27 رشته، صنایع دستی 21 رشته و بازرگانی یک رشته را شامل می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه 41 رشته اشباع شده و غیر قابل اجرا نیز در همین مدت احصا شده است، خاطر نشان کرد: متقاضیان در سه گروه مستقل، پشتیبان و زیر پوشش پشتیبان ساماندهی شده‌اند.
وی با بیان اینکه در گروه مستقل 9 هزار و 322 نفر ثبت نام شده‌اند، یادآور شد: سهم شهرستان زنجان از گروه مستقل 3 هزار و 500 نفر، ابهر 152 نفر، خدابنده 5 هزار و 304 نفر، خرم‌دره 108 نفر طارم 20 نفر است، تصریح کرد: در گروه پشتیبان نیز که 50 گروه پشتیبان متقاضی بودند سهم زنجان 20 گروه، خدابنده 9 گروه، ابهر هشت گروه، خرم‌دره 10 گروه، طارم دو و ماهنشان نیز یک گروه است.
مقدسی با اشاره به اینکه یک هزار و 491 نفر مربوط به آموزش فنی و حرفه‌ای، 274 مورد مربوط به صنایع دستی، 3 هزار و 917 نفر مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، سهم دستگاه‌ها از بخش مستقل است، افزود: در گروه پشتیبان نیز فنی و حرفه‌ای 9 گروه، صنایع دستی 10 گروه، بازرگانی 11 گروه و جهاد کشاورزی 20 گروه را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت نام از متقاضیان به صورت دستی صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: تاکنون اداره فنی و حرفه‌ای 94 مورد پرونده از ثبت نام شده‌ مستقل برای گرفتن تسهیلات به بانک معرفی کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سازمان جهاد کشاورزی تاکنون یک مورد پشتیبان و دو مورد پرونده مستقل معرفی کرده و سازمان بازرگانی یک هزار و 970 مورد پرونده مستقل و صندوق مهر امام رضا (ع) نیز پنج مورد پرونده برای گرفتن تسهیلات معرفی کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول