اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی‌های سامانه 197 نشان می‌دهد؛

افزایش رضایت مردمی از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با استناد به بررسی‌های آماری از سامانه 197 در رابطه با میزان رضایت مردم از پلیس این استان گفت: تقدیر از پلیس بسیار بیشتر از نارضایتی‌های مردمی است.

افزایش رضایت مردمی از پلیس کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار علیرضا عادلی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، "سهم من در امنیت و آرامش؟" انتخاب شده که نسبت به سال‌های قبل شعاری متفاوت است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌ها در این استان هر جا که به قلم و تصویر آن‌ها نیاز بود، حضور پیدا کرده و پلیس را در افزایش امنیت یاری کردند.
وی، همه اقشار مردم، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی را در تامین و تولید امنیت سهیم دانست و بیان داشت: متاسفانه گاهی برخی ادارات که خود وظیفه تولید امنیت را دارند به واسطه همکاری و هماهنگی نداشتن با پلیس خود عامل ناامنی در جامعه می‌شوند.
عادلی برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشن‌ها را نمونه‌ای از این اقدامات دانست که برخی ادارات بدون هماهنگی با پلیس نسبت به برگزاری آن‌ها اقدام می‌کنند که خود موجب بی‌نظمی و ناامنی می‌شود.
وی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای افزایش مراودات و ارتباطات پلیس با لایه‌های مختلف مردمی، ادارات، تشکل‌های مردم نهاد و رسانه‌ها بوده که امیدواریم با بهره‌گیری از این فرصت به کمک رسانه‌ها بتوانیم سطح امنیت را روز به روز افزایش دهیم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش مشارکت مردمی و اعتماد عمومی را  از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: پرسنل این نیرو سعی دارند با اتکا به مشارکت همه‌جانبه مردم در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی، اعتماد و اطمینان آن‌ها را نسبت به خدمت‌گزاران خود چندین و چند برابر کرده و ما نیز معتقدیم که بزرگ‌ترین سرمایه ناجا چیزی به‌جز درجه بالای اعتماد مردمی نیست.
عادلی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارد که برخورد نیروی انتظامی با مردم باید در عین اقتدار، توام با ادب و رافت باشد زیرا که کار قاطع با رفتار مؤدبانه منافاتی ندارد.
این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همواره ارائه آموزش‌های مختلف از جمله کلاس رفتار سازمانی را به نیروهای خود در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از سامانه 197 نیروی انتظامی مشخص شده که تقدیرهای مردمی از ماموران این نیرو بسیار بیشتر از نارضایتی‌ها بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول