اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان زیر سایه خورشید؛

سفیران ثامن‌الحجج به تبریز می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون جوانان رضوی تبریز از برگزاری جشن زیرسایه خورشید در آذربایجان شرقی خبر داد.

سفیران ثامن‌الحجج به تبریز می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشن‌های سراسری زیرسایه خورشید، حمید حیدری در نشست خبری، اظهار داشت: این جشن با حضور خادمین آستان قدس رضوی به مدت سه روز در تبریز و شهرستان‌های اسکو و بناب برگزار می‌شود.
وی افزود: در نخستین روز از این جشن، خادمین رضوی با حضور در سالن ورزشی وحدت اسکو در جشن ویژه زیرسایه خورشید این شهرستان شرکت کرده و سپس در جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در سالن ورزشی ژیمنازیوم بناب حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: در دومین روز از حضور خادمین رضوی در آذربایجان شرقی، همایش میثاق با امام رضا (ع) در حسینیه وادی رحمت گلزار شهدای تبریز برگزار که با همکاری سازمان گلزار شهدای تبریز و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تدارک دیده شده است.
حیدری عنوان کرد: همچنین در این روز مراسم بزرگ جشن زیرسایه خورشید تبریز در مصلای اعظم امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سخنرانی استاد نقویان و مداحی مهدی خادم آذریان برگزار می‌شود.
رئیس کانون جوانان رضوی تبریز ابراز داشت: شرکت در ویژه برنامه خطاطی و نقاشی با موضوعیت امام رضا (ع)، عیادت از بیماران بیمارستان امام رضا(ع)،‌ شرکت در جشن میلاد دادگستری آذربایجان شرقی و هیئات مذهبی تبریز از جمله برنامه‌های این جشن در استان آذربایجان شرقی می‌شود.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این جشن در آذربایجان شرقی، ‌حضور خادمین رضوی در ویژه برنامه خواهران در مجتمع ورزشی پنج هزار نفری صدرا است.
رییس کانون جوانان رضوی تبریز اعلام کرد: سخنران این برنامه نیز آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل می باشد و با مداحی حاج صمد قلی‌زاده برگزار می‌شود.
چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر و روستا از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از هفتم مهرماه سال جاری به مدت ده روز به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول