اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آموزش و پژوهش کشور؛

پایگاه ویژه سیره امام رضا (ع) راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پایگاه ویژه سیره امام رضا (ع) در کتابخانه دیجیتالی مرکز آموزش و پژوهش این نهاد راه‌اندازی شده است.

پایگاه ویژه سیره امام رضا (ع) راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) سید قوام‌الدین مهدوی اظهار داشت:با توجه به اینکه فعالیت‌های کمیته امداد عمدتا منطبق با سیره ائمه معصومین(ع) است و امام رضا(ع) نیز در طول زندگی خویش محروم نوازی را به مردم توصیه و تاکید کرده‌اند و سیره عملی‌شان راهنما و الگوی ارزنده‌ای برای برنامه‌ریزی‌های حمایتی، اقدام به راه‌اندازی این بخش ویژه کردیم.
وی گفت: هدف از ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی کمیته امداد این است که مدیران و کارشناسان این نهاد در سراسر کشور از محتویات و کتاب‌های موجود در این کتابخانه بهره‌مند شوند تا کیفیت خدمت‌رسانی به محرومان ارتقا یابد.
وی با اشاره به مشارکت کمیته امداد در برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: این مشارکت و حضور فعالانه سبب شد تا نسبت به غنی‌تر کردن کتاب‌ها و مقالات موجود در این کتابخانه اقدام شود.
مهدوی اظهار داشت: در پایگاه وی‍ژه سیره امام رضا مجموعا کتاب‌های مربوط به امام رضا(ع) و مقالاتی که در خصوص سیره و زندگی آن حضرت نگارش شده، جمع‌آوری شده است.
وی گفت:هم اینک حدود 30 هزار جلد کتاب و 50 هزار کتاب و مقاله دیجیتالی در حوزه عمومی و ده‌ها کتاب و مقاله با موضوعات مختلف درباره امام رضا(ع) در این کتابخانه جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول