اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان جشنواره کتابخوانی الکترونیکی امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: کودکان و نوجوانان برگزیده نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج در مشهد مقدس معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره کتابخوانی الکترونیکی امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی گنج کریمی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتابخوانی الکترونیکی امام رضا (ع) اظهار داشت: ما نیز خرسندیم که به فضل پروردگار توفیق یافتیم با عنایت خاصی آن امام همام، جشنواره را برگزار کنیم و بدین بهانه گامی در مسیر شناساندن هر چه بیشتر معارف حضرت رضا علیه السلام به مخاطبان برداریم.
وی در ارتباط با آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره و نحوه انتخاب برگزیدگان افزود: در این جشنواره که از 30 فروردین 1390 آغاز شد و تا 27 شهریور امسال ادامه یافت، در مجموع 1376 کاربر از نقاط مختلف کشور شرکت کردند که تنوع، گستردگی و پراکندگی شرکت کنندگان تمام استان‌ها و حتی روستاهای کشور را نیز در برگرفت.
وی افزود: پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون که متولی برگزای جشنواره بین‌المللی کتابخوانی الکترونیکی امام رضا علیه السلام است، از میان برترین پاسخ دهندگان به پرسش‌ها، سه نفر را در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به قید قرعه انتخاب کرد تا ضمن حضور در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه ویژه‌ای را به آنان اهدا نماید.
مشاور مدیرعامل کانون از امین هنرجو، شکوفه بابایی و محمدمهدی صالحی به ترتیب از روستای محمدآباد طبر شهرستان بجنورد، بندرعباس و پاوه باینگان در استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی نام برد و گفت: سه نفر برتر این جشنواره هر کدام مبلغ 3 میلیون ریال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت رضا علیه السلام را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول