اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

شهروندان باید آموزش‌های امنیتی را فرا گیرند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید کلاس‌های آموزشی و امنیتی در تمام نقاط استان برگزار کنید تا به افراد جامعه آموزش‌های لازم امنیتی داده شود و این خیلی تاثیرگذار است.

شهروندان باید آموزش‌های امنیتی را فرا گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی ظهر امروز در همایش راهوران محله به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک این روز به مجموعه نیروی انتظامی و راهوران اظهار داشت: در مسئله امنیت اجتماعی ما همیشه قسمت خالی لیوان را تفسیر و تحلیل می‌کنیم و فقط بدی‌ها را می‌بینیم و خوبی‌ها را کمتر مد نظر می‌آوریم.       
وی افزود: اگر نیروی انتظامی در جامع نبود، اجتماع دچار بی‌قانونی و اتفاقات ناخوشایندی می‌شود، مثلا فتنه 88 را در نظر بگیرید با آن همه برنامه‌ریزی‌های دشمن نیروی انتظامی با اقتدار عمل کرد.
کمالی بیان داشت: ولایت فقیه مرکز و اساس حکومت اسلامی است، قرآن تکلیف ما را مشخص کرده و ما در قیامت به غیر از ولایت فقیه به کس دیگری جوابگو نیستیم و امام خمینی (ره) در این باره فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از نماز واجب‌تر است.   
وی تصریح کرد: شاهد هستید، نیروی انتظامی در طول 32 سال گذشته هیچ جا خطا نکرده است. 
کمالی بیان کرد: چیزی که خیلی مهم محسوب می‌شود، وحدت است و در استان کرمان وحدت خوبی از لحاظ امنیتی وجود دارد. 
وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید در امنیت جاده‌ها و مسائل اجتماعی ما را همیاری کنند، خداوند می‌گوید، ما هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهیم تا آنان بخواهند.
کمالی بیان داشت: مسائل امنیتی را باید سریع به نیروی انتظامی اطلاع دهید، این خیلی مهم است و جلوی خیلی از مسائل و حوادث را می‌گیرد و بعضی از خبرها جامعه بشری را می‌سازند، همه در خبررسانی مسئول هستند از هدهد تا آدم و از آدم تا خاتم گرفته.         
وی خاطرنشان کرد: اگر قانون را رعایت کنیم، همه کارها خوب پیش می‌رود و مشکلی در جامعه پیش نمی‌آید در صورتی که نظم و قانون را توسعه دهیم و خودمان هم آن را رعایت کنیم، بسیار موثر است.
کمالی گفت: باید کلاس‌های آموزشی و امنیتی در تمام نقاط استان برگزار کنید تا به افراد جامعه آموزش‌های لازم امنیتی داده شود و این خیلی تاثیرگذار است.
وی در پایان این مراسم در مورد انتخابات مجلس گفت: باید همه دست به دست هم دهیم با برگزاری انتخابات با شکوه، مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی زده شود.  
کمالی عنوان کرد: سرشماری نفوس و مسکن که در پیش رو داریم، بسیار مهم است به دلیل اینکه تمام امتیازات و تصمیمات 10سال آینده کشور مربوط به این سرشماری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول