اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان خراسان رضوی:

توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش ماندگاری زائران ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتل‌داران استان خراسان رضوی گفت :برای جذب بیشتر مسافران و ماندگاری بیشتر آنان می بایست فضاهای گردشگری مناسب جدید را متناسب با فرهنگ و شرایط اقتصادی مردم به وجود آورد.

توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش ماندگاری زائران ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای زیارت، محمد قانعی با بیان این مطلب اظهار داشت: پارک زائر عاملی درجهت افزایش پرکردن اوقات فراقت مسافرانی است که به مشهد سفر می‌کنند. 
رئیس اتحادیه هتل داران استان خراسان رضوی با اشاره به نقش پارک زیارت در پر کردن اوقاغت فراغت زائران گفت: به طور کلی مشهد به یک خانه‌تکانی جدی دربحث ارائه خدمات به زائران و ایجاد انگیزه واقعی برای افزایش ماندگاری زائر نیازمند است.
قانعی با تاکید بر رعایت سلایق مختلف زائران توسط پارک زیارت ادامه داد:حتی در یک خانواده نیز طیف وسیعی از سلایق و گروه های سنی وجود دارد که در حال حاضر و با امکانات موجود قادر به برآورده کردن آنها نیستیم.
رئیس اتحادیه هتل داران استان خراسان رضوی افزایش خدمات به زائران توسط پارک زیارت را عامل عمده افزایش مسافرت زیارتی دانسته وتاکید کرد:معماری شهری،امکانات تفریحی مناسب و سالم، توسعه پارک ها و فضای سبز می‌توانند عوامل مهمی در جذب گردشگر معرفی شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول