اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم:

کشف 40 درصد تجهیزات ماهواره از نصاب‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم گفت: بیش از 40 درصد کشفیات تجهیزات ماهواره‌ها از نصاب‌ها بوده و 60 درصد آن نیز پس از مشاهده جمع‌آوری شده است.

کشف 40 درصد تجهیزات ماهواره از نصاب‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام غلام‌حیدر حیدری ظهر امروز در نشستی با حضور اصحاب جراید در سخنانی با تشریح طرح‌های مختلفی که از سوی نیروی انتظامی اجرا می‌شود، اظهار کرد: طرح مقابله با تجهیزات دریافت از ماهواره در قم دنبال می‌شود و در ماه‌های گذشته تشدید یافته است.
وی ادامه داد: بیش از 40 درصد کشفیات تجهیزات ماهواره‌ها از نصاب‌ها بوده و 60 درصد آن نیز در صورت مشاهده جمع‌آوری شده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم با اشاره به همکاری شهروندان در جمع‌آوری ماهواره‌ها گفت: شهروندان قمی در زمینه اطلاع‌رسانی همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند.
‌حیدری با بیان اینکه خانواده‌ها در بحث استفاده از ماهواره‌ها باید توجه ویژه داشته باشند، عنوان کرد: بیشترین پرونده‌های فساد در سطح استان مربوط به نقاطی از استان است که بیشترین ماهواره کشف شده است.
وی تصریح کرد: در هر مکانی که تعداد ماهواره بیشتری کشف شده است، فساد و مسائل ضد اخلاقی بیشتر بوده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم گفت: خانواده‌ها به منظور حفظ هویت و دین خود باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
‌حیدری در ادامه با اشاره به اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: این طرح در سه مرحله اجرا شده است و تعدادی از مزاحمان خیابانی و نوامیس، مجرمین فراری و‌... دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی داده شده‌اند.

* ساماندهی امور اتباع بیگانه مقیم قم
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ساماندهی اتباع بیگانه اشاره و تصریح کرد: این طرح در پنج مرحله به اجرا درآمده است که در دو ماه گذشته، 400 نفر از اتباع بیگانه شناسایی، دستگیر و از کشور اخراج شده‌اند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم همچنین به بازدید از اماکن عمومی ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست سال، هزار و 524 مورد پلمب واحد صنفی، 77  مورد طرح پاکسازی صنوف، 7 هزار و 725 مورد بازدید صنفی، 308 مورد بازدید از تالار، 882 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 953 مورد اخذ تعهد از صنوف، 3 هزار و 373 تذکر به واحدهای صنفی صورت گرفته است.
حیدری بیان کرد: در نیمه نخست سال 9 هزار و 334 نفر دستگیری و رسیدگی به امور جرایم اتباع بیگانه انجام شده است و 557 نفر از اتباع بیگانه به دادسرا معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول