اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قزوین خبرداد:

رسیدگی ویژه به پرونده دارندگان تجهیزات ماهواره در قزوین

خبرگزاری فارس: دادستان قزوین از اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم مربوط به تجهیزات غیرمجاز ماهواره خبر داد.

رسیدگی ویژه به پرونده دارندگان تجهیزات ماهواره در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی بیان کرد: نظر به گسترش کمّی و کیفی شبکه‌های ماهواره‌ای و به دنبال آن پخش تبلیغات خصمانه و تحریک‌آمیز دادستانی برخورد با دارندگان تجهیزات ماهواره را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: متأسفانه این برنامه‌ها محتوایی همچون، توهین و افترا به مسئولان و مقامات دینی و سیاسی، ترویج فساد، فحشا و بی‌بند و باری، انحرافات اخلاقی، تضعیف بنیان خانواده و به طور کلی تخریب فرهنگ و ارزش‌های والای جامعه اسلامی و ایرانی است.
دادستان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره مصوب سال 1373 در اجرای قانون و به منظور مقابله با جرایم یاد شده نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: به منظور صیانت از باورها و ارزش‌های اصیل دینی و اخلاقی و تحکیم بنیان خانواده و حفظ دستاوردهای نظام مقّدس جمهوری اسلامی ایران و ضرورت اقدامات پیشگیرانه و مقابله همه جانبه با جرایم یاد شده و پیامدهای زیانبار آن برخورد با دارندگان تجهیزات ماهواره در دستور کار دستگاه قضایی است.
صادقی اعلام کرد: برخورد با سودجویان و گروه‌های معاندی که با نقض آشکار قانون از طریق ورود، تولید و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در سطح کشور اقدام می‌کنند؛ همچنین با اهتمام جدّی با رعایت موازین قانونی در کوتاهترین زمان ممکن به پرونده‌های در این زمینه رسیدگی و پرونده برای صدور احکام و مجازات‌های مؤثر و بازدارنده به محاکمه جزائی ارسال خواهد شد.
وی توضیح داد: به دنبال اجرای طرح جمع‌آوری و برخورد با واردکنندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره؛ شعبه ششم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به عنوان شعبه ویژه رسیدگی کننده به جرائم مذکور تعیین شده است.
دادستان قزوین با تقدیر و تشکر از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان افزود: نیروی انتظامی در شناسایی و اجرای این طرح تلاش فراوانی کرده و همکاران قضایی دادسرای قزوین نیز ضمن اِعمال نظارت‌های قانونی با صدور دستورات قاطع و به موقع و پیگیری پرونده‌های متشکله تا حصول نتیجه نهایی حمایت‌های لازم را از اقدامات ضابطان به ویژه نیروی انتظامی به عمل خواهند آورد.
وی در پایان با اشاره به تشکیل جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان به منظور مقابله با جرائم سازمان یافته تاکید کرد: با تشکیل به موقع و منظم این ستاد تمامی جرائم سازمان یافته با جدیت پیگیری و فضای استان را برای اندک مجرمانی که بخواهند کوچکترین اقدامی نمایند ناامن خواهیم کرد.
انتهای پیام/خ30 ،
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول