اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

خشکسالی خللی در حمایت از اتباع خارجی به وجود نیاورد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: خشکسالی هیچگونه خللی در برنامه‌های حمایتی دولت از اتباع خارجی و پناه جویان به وجود نیاورده است.

خشکسالی خللی در حمایت از اتباع خارجی به وجود نیاورد
محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سئوال نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مبنی بر اینکه آیا اخباری که در مورد خشکسالی در ایران منتشر می‌شود، صحت دارد و آیا این خشکسالی در اصفهان در خدمت‌رسانی به اتباع خارجی که به ایران پناه آورده‌اند، ضرر رسانده است، اظهار داشت: بلی، خشکسالی به نسبت شدیدی گریبان اصفهان را گرفته به گونه‌ای که میزان بارش باران50 درصد کاهش پیدا کرده و هم‌اکنون آبی در رودخانه زاینده‌رود وجود ندارد.
وی افزود: در مسیر رودخانه زاینده‌رود بیش از 160هزار کشاورز مشغول به‌کار داشتیم اما به دلیل عدم بارش نزولات آسمانی این کشاورزان در سال زراعی گذشته هیچ‌گونه کشتی نداشته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: خشکسالی مشکلات جدی اقتصادی برای معیشت خانواده‌های کشاورزان به وجود آورده که البته دولت تلاش کرده از راه‌های مختلف این خسارت کشاورزان را جبران کند.
وی تاکید کرد: خشکسالی هیچگونه خللی در برنامه‌های حمایتی دولت از اتباع خارجی و پناه جویان به وجود نیاورده و دولت ایران هر روز بیش از پیش به آنها خدمات ‌ارائه می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول