اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد اعلام کرد:

وجود شرایط مناسب در یزد برای برگزاری سرشماری

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: امکانات لازم برای برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان یزد فراهم شده است.

وجود شرایط مناسب در یزد برای برگزاری سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن با اشاره به اینکه می‌توان با آمار صحیح، آینده کشور را به سمت توسعه و پیشرفت حرکت داد، اظهار داشت: همه مسئولان مرتبط با اجرای طرح سرشماری باید در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن با تمام تلاش خود زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این طرح را در سطح شهرستان یزد فراهم کنند.
مدیر اجرایی سرشماری شهرستان یزد با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در شهرستان یزد سکونت دارند و بیشترین حجم فعالیت در این شهرستان صورت می‌گیرد، افزود: باید با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح از طریق صدا و سیما، مدارس، نمازهای جمعه و جماعت و ... مردم را هر چه بیشتر با اجرای طرح و فواید آن برای آینده کشور مطلع کرد.
سیفی خاطرنشان کرد: در شهرستان یزد هم‌اکنون همه شرایط برای برگزاری هرچه بهتر طرح سرشماری نفوس و مسکن فراهم است و لازم است مردم با ماموران سرشماری همکاری لازم را به عمل آورند.
وی عنوان کرد: بیش از هزار نفر برای همکاری در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از در نظر گرفتن پارامترهای مختلف این افراد پالایش شده و برای کلاسهای آموزشی فراخوانده می‌شوند.
سیفی یادآور شد: کلاس‌های آموزشی برای ماموران سرشماری از 16 مهرماه آغاز می‌شود و تا 28 مهرماه ادامه خواهد یافت.
فرماندار یزد همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در اجرای این طرح خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با به دست آوردن اطلاعات صحیح و جامع و کامل، بسترهای لازم برای یک برنامه‌ریزی درست و به تبع آن پیشرفت و توسعه کشور فراهم شود.
وی یادآور شد: این طرح همزمان با سراسر کشور از دوم تا بیست و دوم آبان‌ماه در یزد نیز برگزار می‌شود.
فرماندار یزد با بیان اینکه مردم نقش اساسی و تأثیرگذار در آینده خود دارند از آنها خواست تا با همکاری مناسب با مأموران سرشماری، اطلاعات دقیق را در اختیار آنها قرار داده تا بعد از جمع‌آوری و پالایش آنها یک اطلاعات منسجم و حقیقی در اختیار مسئولان و برنامه‌ریزان شهرستان و به تبع آن استان و کشور قرار گیرد.
وی با تأکید به اینکه از هم‌اکنون باید برای آینده برنامه‌ریزی داشت، خاطرنشان کرد: لازمه ایجاد آینده خوب و مناسب برای کشور، داشتن آمار و اطلاعات مناسب است که از طریق اجرای این طرح فراهم می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول