اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری انتخابات پیش‌رو؛

دوره‌های آموزشی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش و حقوقی انتخابات مجلس آذربایجان غربی گفت: دوره‌های آموزشی در شش سطح با هدف برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی برپا می‌شود.

دوره‌های آموزشی برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد ظهر امروز در سمینار فرمانداران و بخشداران به مناسبت فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: به زودی آموزش‌های لازم در این ارتباط به فرمانداران، بخشداران، کاندیدها، اعضای هیئت‌های شعب، اعضای هیئت بازرسان و ... ارائه می‌شود.
وی افزود: باید کاندیدها با چالش‌ها و مسائل شهرستان‌ها به شکل کاربردی آشنا شوند تا در روند تبلیغات خود وعده‌های غیرممکن ندهند از این رو باید در راستای اطلاع‌رسانی ویژگی‌ها و نیازهای شهرها اقداماتی صورت گیرد همچنین به سوال های مختلف آنها باید پاسخ داده شود.
این مسئول به راه‌اندازی سایت ویژه پرسش و پاسخ در ارتباط با انتخابات اشاره کرد و گفت: این موضوع با مشارکت کمیته فن‌آوری اطلاعات انتخابات عملیاتی می‌شود و امکانات لازم اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار تامین می‌شود تا به وسیله این سیستم به سوالات کاندیدها و سایر افراد برگزارکننده انتخاب پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: این پاسخ‌ها با استعلام از وزرات کشور یا از طریق مطالعه کتب مختلف استخراج شده و به فرد مذکور منتقل می‌شود که امیدواریم با انعکاس مطلوب امور حقوقی انتخابات در فضایی سالم و قابل قبول برگزار شود.
این مسئول به راه‌اندازی ویدئو کنفرانس در دفتر پژوهش و آموزش استانداری هم اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه دامنه فیبر نوری در مناطق مختلف امکان برگزاری جلسات به صورت الکترونیکی هم وجود دارد به طوری که فرمانداران با بهره‌گیری از امکانات نوین اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
مسئول کمیته آموزش و امور حقوقی انتخابات مجلس آذربایجان غربی گفت: فرمانداران باید در راستای معرفی معتمدان اعم از معلمان، دانشگاهیان و سایر افراد مورد وثوق خود اقدام کنند تا برای آنها با هدف ارائه آموزش در این دستگاه پرونده تشکیل شود و این افراد در برگزاری انتخابات دولت را یاری برسانند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول