اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

دستگاه‌های اجرایی متولی حجاب چندصدایی دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: چندصدایی دستگاه‌های اجرایی متولی در امر عفاف و حجاب موجب شد تا برای این امر مهم اسلامی به‌درستی کار نشود.

دستگاه‌های اجرایی متولی حجاب چندصدایی دارند
علیرضا مسکنی سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه پوشش نور و نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب از دغدغه مسئولان، متدینان و خانواده‌ها است، بیان داشت: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب نمی‌تواند تکمیل کننده مباحث عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ اسلامی در جامعه باشد ولی تقویت کننده این اصل مهم اسلامی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بازدید و مورد استفاده قرار دادن پوششی که در این نمایشگاه به عرضه گذاشته شده می‌تواند برای آموزش دانش‌آموزان و جوانان مفید باشد و الگوگیری از این گونه پوشش‌های اسلامی در ترویج عفاف و حجاب بی‌تاثیر نخواهد بود.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ عفاف کاری عمیق و اساسی باید شود، تصریح کرد: بدحجابی از مسائلی است که جامعه را رنج می‌دهد و این ناهنجاری از درون کشور نیست و در این امر مهم که دغدغه کشور است از سوی برنامه‌ریزی دشمن نشات گرفته است.
وی بیان داشت: دشمن برای خدشه‌دار کردن عفاف و حجاب کشور برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کلان کرده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران یادآور شد: بحث فقط برسر پوشش ظاهر نیست بلکه بسیاری از موارد دست به دست هم دادند تا اصل عفاف و حجاب را آسیب رسانند که در این امر باید اهتمام شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ خلایی برای از بین رفتن عفاف و حجاب در جامعه وجود ندارد، متذکر شد: اگر همه تصمیم‌سازان و مسئولان امر بر اساس الگوی مشخصی در حوزه عفاف و حجاب تبعیت کنند فضایی برای خدشه‌دار شدن ناهنجاری بدحجابی در جامعه به وجود نمی‌آید.
مسکنی افزود: زنان جامعه اسلامی خود الگو بوده و نیازی برای الگوگیری از جامعه دیگر نداریم.
این مقام مسئول تصریح کرد: چند صدایی دستگاه‌های اجرایی متولی در امر عفاف و حجاب موجب شد تا برای این امر مهم اسلامی به درستی کار نشود.
وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از بدحجابی در جامعه مقابله ناجا بر مبنای قانون کشور است، متذکر شد: روش جدیدی برای مقابله با بدحجابی تعریف نشده است.
مسکنی فعالیت‌های معاونت اجتماعی ناجا را در امر پیشگیری از معضلات اجتماعی موثر دانست و اذعان داشت: مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فعالیتی  فرهنگی است که بحث ناهنجاری بدحجابی را تا حدودی مهار خواهد کرد و ضرورت دارد آموزش و آگاه‌بخشی‌های این بخش به صورت مستمر باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول