اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای ماهشهر خبر داد:

پلمپ 3 آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای در ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای ماهشهر از تعطیلی و پلمپ سه آموزشگاه آزاد فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 3 آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای در ماهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، فرشید قنبری با اعلام این خبر اظهار داشت: با آموزشگاه‌های دریانوردی خوشبین، فرهنگ سرای اندیشه در شهرک بعثت و فرهنگ سرای فردوسی در ناحیه صنعتی که بدون مجوز از فنی وحرفه‌ای اقدام به آموزش غیرمجاز می‌کردند برخورد قانونی شد.
قنبری تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق محل‌های آموزشی غیر مجاز و انجام بازرسی و ارسال اخطار و دادن مهلت مقرر از طریق اداره اماکن عمومی این اماکن آموزشی غیر مجاز پلمپ شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای ماهشهر ادامه داد: آموزشگاه‌های بدون داشتن مجوز اقدام به آموزش در منطقه می‌کردند که پس از پیگیری اقدام به پلمپ آنها از طریق مراجع ذیصلاح شده است.
قنبری خاطرنشان کرد: شناسایی دقیق محل‌های آموزشی غیر مجاز از طریق بازرسان مرکز، اخبار و اطلاعات موثق مردمی و یا موسس، مدیر و مربیان آموزشگاه‌های آزاد مجاز و آگهی‌های تبلیغاتی انجام که پس از تهیه گزارش و مستندات مورد نیاز اقدام قانونی برای تعطیلی آنها صورت می‌گیرد.
وی از مردم ماهشهر درخواست کرد تا در این زمینه با مرکز فنی وحرفه‌ای همکاری کرده و جلو افراد سودجو که بصورت غیر قانونی اقدام به آموزش غیر مجاز می‌کنند برخورد شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول