اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان خبر داد:

پلمب 4‌ واحد تولیدی متخلف اصفهان توسط اداره کل استاندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: واحد حقوقی این اداره کل با چهار تولید کننده متخلف برخورد کرده و خط تولید محصولات غیر‌استاندارد آنها را پلمب و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کرد.

پلمب 4‌ واحد تولیدی متخلف اصفهان توسط  اداره کل استاندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان، اصغر صالح‌زاده اظهار داشت: واحد حقوقی این اداره کل با چهار تولید کننده متخلف برخورد کرده و خط تولید محصولات غیر استاندارد آنها را پلمب و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کرد.
وی ادامه داد: اقدامات حقوقی و برخوردهای قضایی صورت گرفته توسط این اداره کل به دلیل سوء استفاده و تخلفات محرز واحدهای تولیدی مذکور بوده است، مانند واحد تولیدی «آجر سفالین امید هاشمی» به علت جعل نشان استاندارد ‌روی سربرگ و فاکتورهای صادره و نیز نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد، واحد تولیدی pvc «لوله فلاحتی»، به علت استفاده از مواد ضایعاتی و تولید بدون داشتن مجوز تولید و پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: واحد حقوقی اداره کل استاندارد استان اصفهان ضمن ارجاع پرونده این واحدهای متخلف به مراجع قضایی مربوطه و پلمب خط تولید آنها، محصولات فاقد استاندارد تولید شده را نیز جمع‌آوری و معدوم کردند.
وی بیان داشت: بازرسان این اداره کل با جدیت و اشراف کامل حقوقی با متخلفان و سوء استفاده‌کنندگان از نشان استاندارد برخورد و در راه صیانت از حقوق همشهریان و مصرف‌کنندگان و مبارزه با سوداگران و متخلفانی که سلامت و امنیت جامعه را به چالش و مخاطره می‌کشانند، از هرگونه اقدام قانونی و پیگرد لازم مضایقه نمی‌شود.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول