اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی دیر:

کمبود کالا در دیر نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان دیرگفت: با توجه به برنامه‌ریزیهای صورت گرفته هیچ کمبود کالایی در شهرستان مشهود نیست.

کمبود کالا در دیر نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، راشد خاکباز صبح امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دیر اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون بیش از 13 هزار جلد دفترچه تحصیلی بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان دیر توزیع شده است.
وی افزود:‌طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس از دهم شهریورماه 90 با حضور تمام بازرسان اداره بازرگانی و سازمان‌های صنفی آغاز شده است و ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی برای نظارت بر شهریه مصوب مدارس غیر انتفاعی، مهدهای کودک و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با اداره بازرگانی همکاری می‌کنند.
خاکباز در ادامه اذعان داشت: امسال با اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان بیش از 16 تن مرغ منجمد و بالغ بر25 تن شکر در این شهرستان توزیع شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای شهریورماه فرآیند جذب و توزیع دفترچه‌های تحصیلی آغاز شده و تاکنون 13هزار جلد دفترچه در اختیار دانش آموزان دیری قرار گرفته است.
معاون فرماندار دیر نیز در این نشست از تلاش‌های اداره بازرگانی در تنظیم بازار و نظارت برقیمت ها و عرضه کالا تقدیر کرد.
 مصطفی فخرایی از زحمات و تلاش‌های اداره بازرگانی در تنظیم بازار نظارت گسترده و همه جانبه بر قیمت‌ها و عرضه کالاهای اساسی در ماه رمضان تقدیر و تشکر کرد.
وی ابراز داشت: تامین امنیت و معیشت خانواده‌ها دو عنصری است که جزء نیازهای اولیه جامعه است و ما باید در این راستا حرکت کنیم و برای نظارت بر بازار برنامه داشته باشیم.
وی گفت: نمونه این برنامه ریزی‌ها اجرای طرح‌های نظارت بر بازار در مقاطع مختلف سال  با هدف جلوگیری از اجحاف به مصرف کنندگان که از سوی وزارت بازرگانی و سازمان‌ها و ادارات تابعه به اجرا گذارده می‌شود.
فخرایی در ادامه تصریح کرد: تلاش همه جانبه مسئولان وزارت بازرگانی و ادارات تابعه استان در کنترل بازار و نظارت بر نحوه عرضه کالاها و پیش بینی کمبودها و چالش‌های بازار قابل تقدیر است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول